روزانه بیش از ۱۵۰ سرویس کامیون خاک و نخاله در حلقه دره پذیرش می‌شود

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: روزانه به طور میانگین بیش از ۱۵۰ سرویس کامیون خاک و نخاله حاصل از فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی در حلقه دره پذیرش می‌شود.

محمدرضا خسروی گفت: با راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری جامع هیکو، تمامی عملیات‌های خاکبرداری پروژه‌های عمرانی و ساختمانی تحت نظارت مستقیم سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و با اختصاص کد‌های چهار رقمی شروع به ثبت کامل سرویس‌های خاک برداری در نرم‌افزار شده است.

 
او افزود: در سال گذشته با تغییر روند و ساماندهی جمع‌آوری خاک و نخاله، بیش از ۵۰ هزار سرویس، توسط کامیون‌های تک محور و جفت محور در مرکز حلقه دره اقدام به تخلیه خاک و نخاله نموده‌اند که این موضوع کاهش قابل توجه تخلیه‌های غیر مجاز در سطح شهر را درپی داشته است.
 
 
خسروی  با بیان این که رسیدگی به وضعیت نظافتی شهر یکی از وظایف ذاتی شهرداری‌ها است گفت: برخی از شهروندان با عدم توجه به توصیه‌ها و اخطار‌های شهرداری نسبت به تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله در سطح و معابر شهر اقدام می‌کنند که این امر نه تنها موجب نارضایتی شهروندان بلکه باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی و مخدوش شدن چهره شهر می‌شود.
 
او می گوید: بازرسان این سازمان به صورت شبانه روز در حال گشت زنی در حریم و سطح شهر بوده و تخلیه‌های غیر مجاز را کنترل می‌کنند.
 
 
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: مشارکت شهروندان تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌های پاکسازی و جمع‌آوری نخاله‌ها خواهد داشت و از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود در صورت مشاهده تخلف در اماکن غیرمجاز مراتب را با سامانه ۱۳۷ مطرح تا نسبت به رفع آن، اقدامات لازم انجام شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.