یک مادر زندانی جرایم غیرعمد در قزوین آزاد شد

یک مادر زندانی جرایم غیرعمد به همت بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین در پویش «زندان جای مادران نیست» آزاد شد.

 محمد مقدم نیا مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان گفت: اخیرا پویشی در استان قزوین به همت بنیاد دستان مهربان شعبه قزوین همزمان با روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان راه اندازی شد تا با دعوت از خیرین، حامیان و مردم عزیز قزوین و با مشارکت خیرین در آزادسازی مادران زندانی، این عزیزان به آغوش خانه باز گردند.   

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان افزود: مشارکت در امور خیریه به ویژه در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد از جمله برنامه‌های ارزشمندی است که باید در جامعه نهادینه شود.  

مقدم نیا ضمن تشکر از حمایت خیرین گفت: در پویش «زندان جای مادران نیست» و بررسی‌های به عمل آمده، یک مادر جوان زندانی شناسایی شد که به دلیل مشکلات مالی و جرائم غیر عمد در پشت میله‌های زندان دور از کودکان خود بود که به لطف خداوند و دلگرم به حمایت خیرین و حامیان توانستیم در راستای حل مشکلات این مادر جوان گام برداشته و وی را به کانون گرم خانه بازگردانیم.  

مدیر شعبه قزوین بنیاد دستان مهربان مهمترین دستاورد این گونه اعمال خداپسندانه را اعتلای جامعه دانست و افزود: بسیاری از افرادی که با چنین جرایمی در زندان هستند با کوچکترین کمک و مساعدتی می‌توانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

وی تصریح کرد: زندانیان جرائم غیرعمد استان قزوین در مرحله نخست به خداوند و در مرحله بعدی، نگاه‌شان به دستان حمایتگر نیکوکاران و خیرین است و امیدواریم نیت‌ها و کمک‌های خالصانه خیرین در این مقطع زمانی کارساز شود تا شاهد آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرایم غیرعمد باشیم.

مقدم نیا اضافه کرد: مجموع بدهی این زندانی ۲۷۵ میلیون بود که ۱۷۵ میلیون تومان با پیگیری بنیاد دستان مهربان با گذشت شاکی بخشیده شده و ۵۰ میلیون تومان از سوی بنیاد و  ۵۰ میلیون تومان هم از سوی ستاد دیه پرداخت شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار