مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان:

وفاداری مهمترین شاخصه انتخاب هیئت مدیره سرخابی ها است

مرتضی فلاح گفت: مهم‌ترین شاخص در تعیین اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها وفاداری است.

مرتضی فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره نتیجه جلسه مجمع باشگاه استقلال گفت: با توجه به عدم هماهنگی فی مابین سازمان خصوصی‌سازی، وزارت اقتصاد و وزارت ورزش، مقرر شد مدتی به‌عنوان تنفس در نظر گرفته شود تا نسبت به بررسی کامل صلاحیت فنی، تخصصی و اجرایی اعضای هیئت مدیره از طریق دستگاه ورزش اقدام شود تا انشالله در جلسه بعدی مجمع با اعمال صلاحیت‌های مدیریتی نسبت به معرفی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخاب به‌عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه‌ها استقلال اقدام شود.

او در پاسخ به این سوال که ملاک و معیار انتخاب اعضای هیئت مدیره استقلال چیست، گفت: آشنایی به مسائل ورزشی و حقوق ورزشی، آشنایی به معضلات و مشکلات ۲ باشگاه، درآمدزایی و ایجاد درآمد‌های پایدار برای دو باشگاه از جمله معیار‌های مدنظر در انتخاب اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است. مهم‌ترین شاخص در این زمینه وفاداری است و در راستای نظارت حداکثری وزارت ورزش و اقتصاد، مقرر شد اعضای هیئت مدیره این ۲ باشگاه تیمی باشند که بتوانند در انجام کلیه امورات باشگاه به نحو احسن اقدام کنند.

فلاح  درباره متولی مجمع امروز چه وزارتخانه ای بود، گفت: نمی‌توان نام متولی روی آن گذاشت. درحال حاضر سه دستگاه عضو اصلی مجمع هستند؛ وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش و جوانان و وزارت دادگستری. حسب رویه و سنوات گذشته، متولی عام و خاص مجامع در حوزه تخصصی ورزش، وزارت ورزش و جوانان است. اما با توجه با اختلاف‌نظر‌هایی که قبلا بین دو دستگاه ایجاد شده بود و تعاملاتی که درحال انجام است، این مجمع با هماهنگی وزارت ورزش برگزار شد، اما قرار نبود که طی این مجمع، اعضای هیئت مدیره سرخابی‌ها مشخص شوند. مقرر بود کارگروهی برای تعیین اعضای هیئت مدیره و بررسی صلاحیت آن‌ها تعیین و سپس برای تایید صلاحیت امنیتی اعضای هیئت مدیره دو باشگاه اقدام شود که این موضوعات درحال انجام است.

فلاح همچنین تاکید کرد مجمع فوق‌العاده باشگاه پرسپولیس که قرار است عصر امروز برگزار شود نیز طبق روال امروز مجمع باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار