تداوم بازرسی از نانوایی‌های بخش محمدیه

بخشدار محمدیه گفت: نظارت‌های مستمر و سرزده از نانوایی‌ها در شهر‌ها و روستا‌های بخش محمدیه تا اصلاح امور و ایجاد رضایتمندی بین مردم ادامه می‌یابد.

آخوندی بخشدار محمدیه در بازدید میدانی از نانوایی‌های شریفیه و بیدستان گفت: نظارت‌های مستمر و سرزده از نانوایی‌ها در شهر‌ها و روستا‌های بخش تا اصلاح امور و ایجاد رضایتمندی بین مردم ادامه می‌یابد.

آخوندی افزود: در بازدید‌های امروز هم تخلفات و کم کاری برخی نانوایان مشهود بود و هم ناکافی بودن نظارت‌ها که باید بازنگری شود.

وی اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته، برخی نانوایان در ارائه نان با کیفیت به مردم، رعایت در وزن چانه ها و همچنین بهداشت محیط تخلف داشتند که برای آن‌ها پرونده‌های تعزیراتی و بهداشتی صادر شد.

بخشدار محمدیه با بیان اینکه بازرسی از نانوایی‌ها مستمر خواهد بود، گفت: علیرغم مشکلاتی که نانوایان شریف در عرضه نان با کیفیت به مردم دارند و ما به آن واقف هستیم؛ لیکن تخلف‌های موجود در کیفیت و نوع عرضه نان و عدم رعایت بهداشت قابل بخشش نیست و با خاطیان برخورد می‌شود.

وی افزود: امروز شاهد بودیم براثر ناکافی بودن نظارت ها، برخی نانوایی‌ها خودسرانه نانوایی را تعطیل کرده بودند که قطعا برای آن‌ها پرونده تعزیراتی تشکیل می‌شود.

بخشدار محمدیه از حضور فعال دادستان محمدیه و دستگاه‌های مرتبط با حوزه آرد و نان در این بازدید‌ها تقدیر و بر ادامه دار بودن این بازدید‌ها تا اصلاح امور و رضایتمندی مردم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار