استان کرمانشاه به احداث چندین پارک بانوان نیاز دارد

سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : در کرمانشاه و در سطح شهرستان‌های استان به‌طور جدی به مراکز خرید مختص بانوان، ورزشگاه‌های مجهز و کاملا تخصصی زنان و چندین پارک بانوان نیاز داریم.

جانجانی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : از نظر اختصاص فضا‌های خرید و ورزش مختص بانوان چار فقر شده‌ایم در واقع شاید این موضوع چندان حائز اهمیت نبوده است.

جانجانی خواستار پیگیری تخصیص فضا‌های مختص بانوان کرمانشاه شد و گفت: در این میان ورزشگاه کوثر با تخصیص بودجه‌ای ویژه از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بود که در ساعات انتهایی روز در اختیار آقایان قرار می‌گیرد که پیگیر هستیم اختصاصا به بانوان تعلق داشته باشد.

وی افزود: قرار شد پارکی مجهز در انتهای پارک شاهد به‌عنوان پارک بانوان ساخته شود که این موضوع اکنون در دست اقدام است، زیرا پارک بانوان فعلی با توجه به کوچک بودن، فاقد امکانات لازم و عدم سهولت دسترسی چندان مناسب نیست.

جانجانی از تلاش برای غنی‌سازی اوقات فراغت زنان کرمانشاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سند تحول بانوان کرمانشاه که قرار است نوشته شود با توجه به اینکه ۷۰ درصد بانوان خانه‌دار هستند، به‌طور جدی پیگیر این موضوعات هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.