تخصیص ۹ میلیارد تومان اعتبار برای پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: نزدیک به ۹ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای پیست تارتان و چمن مصنوعی ورزشگاه تختی شهرکرد تخصیص پیدا کرده است.

موعود بنیادی‌فرد در آیین کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان ورزشگاه تختی شهرکرد با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه با پیگیری‌های مسئولان استانی از جمله استاندار و نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان تامین شد، اظهار کرد: نزدیک به ۹ میلیارد تومان اعتبار نقدی برای این پروژه تخصیص پیدا کرد و برآورد اولیه این پروژه ۳۰ تا ۳۵ میلیارد تومان است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک این پروژه را تکمیل و به‌بهره‌برداری برسانیم، متاسفانه در مرکز استان ورزشگاه استاندارد نداریم، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهرکرد در سفر ریاست جمهوری مصوب شد و اجرای این پروژه زمانبر است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشگاه تختی شهرکرد قدمت حدود ۴۰ تا ۵۰ ساله دارد، گفت: باید زیرساخت‌های ورزشی موجود بهسازی، تعمیر و تجهیز شوند.

بنیادی فرد تصریح کرد: با توجه به بررسی ها، برای چمن ورزشی این ورزشگاه مشکل تامین آب وجود داشت، بنابراین به این نتیجه رسیدیم که برای این مجموعه چمن مصنوعی اجرا شود.


بیشتر بخوانید


بنیادی‌فرد در پایان تاکید کرد: کارگاه پروژه هتل ورزشکاران شهرکرد به‌زودی تجهیز خواهد شد و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و این پروژه یکی از پازل‌های اردوبام نیز محسوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.