۱۲۰۰ موتورخانه قدیمی مازندران امسال بهسازی می‌شوند

شرکت گاز مازندران ۱۲۰۰ موتور خانه قدیمی و مستهلک استان را امسال با ۳۰ میلیارد تومان بهسازی می‌کند.

مایلی رستمی مدیر عامل شرکت گاز مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:یکی از برنامه‌های مهم شرکت ملی گاز ایران بهینه سازی مصرف سوخت در موتورخانه‌های قدیمی است.

او با بیان اینکه اجرای این طرح سبب کاهش ۵۰ درصدی مصرف گاز می‌شود، افزود:برنامه ریزی شده است۱۲۰۰ موتورخانه قدیمی مازندران با سی میلیارد تومان هزینه بهسازی شوند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران تعمیر و عایق کاری موتورخانه‌ها و اصلاح آن را از جمله اقدامات این شرکت در راستای طرح اعلام کرد و ادامه داد: توافقنامه‌ای بین شرکت گاز مازندران و سازمان فنی حرفه‌ای استان و شرکت تولید کننده عایق‌های حرارتی با هدف برگزاری دوره آموزشی نصب و تعمیر تاسیسات، موتورخانه منعقد شده است.

مایلی رستمی گفت: این دوره آموزشی تئوری و عملی سه ماهه است و حدود هزار نفر با شرکت در این دوره‌های می‌توانند آموزش‌های لازم برا اصلاح موتورخانه‌ها را فرا بگیرند و در راستای اجرای طرح بهینه سازی موتور خانه‌ها به شرکت گاز استان کمک کنند.

او افزود: ۷۰۰ موتور خانه قدیمی در ادارات، مدارس، آموزشگاه و برخی منازل مسکونی استان پارسال با ۶ میلیارد تومان بهینه سازی شده بود.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران ادامه داد: مدیریت مصرف گاز، صرفه جویی مشترکان و اجرای طرح بهینه سازی موتور خانه‌ها سبب شد زمستان پارسال در استان قطع گاز اتفاق نیفتد.

مایلی رستمی گفت: مشترکان برای ثبت درخواست خود به نشانی اینترنتی goc.nigc.ir مراجعه و نام نویسی کنند تا پیمانکاران این شرکت با حضور در ساختمان‌های مسکونی و اداری، علاوه بر تنظیم درجه مشعل و نصب رسوب گیر، عایق بندی مخازن و لوله‌ها را به صورت رایگان برای مشترکان انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.