تعیین و تکلیف ناوگان حمل ونقل ریلی جزء اولویت های شرکت های حمل ونقلی است

معاون اجرایی شرکت حمل ونقل ریلی گفت: تعیین و تکلیف ناوگان متوقف شده و همچنین تامین قطعات از مهم ترین برنامه های شرکت های حمل ونقل ریلی به شمار می رود.

ناصر بختیاری رئیس انجمن شرکت های حمل ونقل ریلی گفت: بعد از بیانات مقام معظم رهبری درباره کارگران در اردیبهشت ماه  امسال، ساماندهی حقوق‌ها در کمترین زمان در دستور کار قرار گرفت و در یک نظام هماهنگ و مستمر، زمینه برای پرداخت حقوق‌ها بین ۲۷ تا ۳۰ هر ماه ایجاد شد.

او با اشاره به شناسایی مسائل و مشکلات برای ارائه خدمات به مسافران اعلام کرد: در بخش ساماندهی  شرکت‌های راهبری اقدامات خوبی انجام شده و شرکت‌های فعال و مؤثری در حال خدمت به هموطنان و زائران امام رضا (ع) هستند.

بختیاری خطاب به مأموران گفت: امیدواریم با یاری شما  خدمت‌رسانی را به نقطه‌ای برسانیم که استحقاق مردم کشورمان است و با زحمات شبانه‌روزی شما که بدون هیچ چشم‌داشتی و با عشق و علاقه است، شاهد ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به هم‌وطنان باشیم.

علیرضا علی سلیمانی -عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا گفت: همه کسانی که در شرکت رجا مشغول خدمت هستند، مفتخر به خادمی امام رضا (ع) هستند.

او افزود: این صنعت پرهزینه و پرمشقت که مظلوم واقع شده است، امیدواریم  دولت و مجلس نگاه ویژه‌ای داشته  باشد و با توجه به تأکید مؤکد مقام معظم رهبری به توسعه صنعت ریلی، این صنعت مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

معاون اجرایی شرکت رجا، تأمین قطعات و تعیین تکلیف ناوگان متوقف شده را از برنامه‌های در اولویت شرکت رجا اعلام کرد و گفت: مأموران موظف اعم از رؤسای قطار، مهمانداران، سرمهمانداران، مأموران فنی، تهویه، مولد، استیم و … پیشانی تماس با مشتریان بوده و نقش کلیدی و مهمی دارند.

 

برچسب ها: حمل ونقل ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار