سرمایه گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش آب استان اردبیل

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: از پارسال تاکنون ۲۰ هزار میلیارد ریال در بخش آب این استان سرمایه‌گذاری شده است.

علی حیدری اناری گفت: با سرمایه‌گذاری و تامین اعتبار لازم ۲ سد عنبران نمین و سد عمارت گرمی آماده افتتاح شده و عملیات اجرایی پایاب خداآفرین و گیوی هم روند مطلوبی دارد که با تامین اعتبارات لازم در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان اینکه ظرفیت‌های بخش آب اردبیل در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد ، می گوید: در راستای اجرای شعار سال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده ، امکانات و ظرفیت‌های بخش آب استان شناسایی شده و به سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

به گفته او، بخش آب استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بالقوه و کم‌نظیری است که با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و بکارگیری توانمندی این بخش، می‌توان شاهد توسعه فضای کسب و کار و اشتغال‌آفرینی در این بخش بود ، سدها ، تاسیسات آبی و آب‌های معدنی استان ظرفیت بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری دارند و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل آمادگی دارد این ظرفیت‌های کم‌نظیر را برای اشتغال‌زایی و با راهکارهای بسیار مناسب در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اعضای کارگروه سرمایه‌گذاری و واگذاری تصدی‌گری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با هدف حمایت از تولید و ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های شرکت در تاسیسات آبی، تمام ابنیه‌ آبی در حال بهره‌برداری را بازدید می‌کنند تا اموال و اراضی مازاد در اختیار را برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی واگذار کنند.

حیدری اناری می گوید: این شرکت همچنین مشوق‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذاران به منظور توسعه آب‌های گرم را مدنظر قرار داده است و از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در آب‌های گرم و معدنی استقبال می‌کند.

او با بیان اینکه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آبی با هدف جهش تولید و ایجاد اشتغال در این استان توسعه می‌یابد، گفت: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی که در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق ۲ وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته ، فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل می گوید: در سال‌های گذشته به این موضوع توجه کمی شده و شرکت آب منطقه‌ای اردبیل امسال با رویکردهای اصلی این موضوع را مدنظر قرار خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.