۶۴ درصد پرونده های مراکز مشاوره ای پلیس البرز به مصالحه انجامید

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: ۶۴ درصد پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره ای کلانتری های این استان در سال گذشته به مصالحه انجامید.

سرهنگ مرتضی موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: طی این مدت حدود ۲۸ هزار پرونده قضایی به مراکز مشاوره ای کلانتری های استان البرز ارجاع شد که ۶۴ درصد آن به مصالحه رسیده است.

او افزود: اکنون دوایر مشاوره ای فرماندهی انتظامی در ۳۱ کلانتری استان البرز به صورت مقیم فعال بوده و آماده پاسخگویی به مراجعه کنندگان هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز گفت: بیشترین پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره کلانتری های این استان خانوادگی، اجتماعی و حقوقی بوده است.

او افزود: برای توسعه خدمات مشاوره و افزایش خدمات رسانی به شهروندان استان البرز در حوزه مشاوره و مددکاری مرکز جامع مشاوره آرامش این معاونت نسبت به راه اندازی سامانه پلیس پاسخگو برای رفع نیاز های مشاوره ای شهروندان در زمینه های خانواده و روانشناختی اقدام کرده است.

موسوی گفت: متقاضیان می توانند از طریق تماس با شماره تلفن های ۰۹۶۵۸۰ و ۰۲۶۲۱۸۲۷۲۲۴ از خدمات مشاوره بهره مند شوند.

او گفت: مرکز مشاوره و آرامش معاونت اجتماعی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات مشاوره به شهروندان البرزی این امکان را فراهم کرده که خانواده ها در سراسر استان البرز از طریق تماس تلفنی و حضوری خدمات مشاوره و روانشناسی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.