مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور:

واردات مرغ از کشور بلاروس نداشته ایم

مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور گفت : به هیچ عنوان از کشور بلاروس واردات مرغ نداشته‌ایم.

منصور بنیاب، مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور امروز (۱۷ خرداد) در حاشیه مراسم آغاز رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه، با اشاره به اخبار منتشر شده در هفته گذشته مبنی بر احتمال واردات مرغ‌های آلوده از مبدا کشور بلاروس برای کنترل و تنظیم بازار مرغ، گفت : هیچ مجوزی برای واردات مرغ از بلاروس صادر نشده است.

بنیاب افزود: واردات مرغ به کشور خیلی جزئی بوده و به هیچ عنوان از کشور بلاروس واردات مرغ نداشته ایم.

مدیرکل دفتر حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی با اشاره به برنامه ریزی برای جوجه ریزی مناسب در واحد‌های پرورش مرغ کشور، این نوید را داد که در آینده نه چندان دور هیچ واردات مرغی به کشور نداشته باشیم.

وی سپس اشاره‌ای هم به خدمات دامپزشکی داشت و با بیان اینکه در یک سال گذشته بیش از ۲۰ میلیون خدمت از سوی مجموعه دامپزشکی در قالب اجرای رزمایش‌های جهادی ارائه شده، گفت: با همکاری چهار هزار دامپزشک، پیراپزشک و مجموعه سپاه و بسیج سازندگی برای خدمت رسانی در حوزه دامپزشکی در کشور پای کار هستیم.

بنیاب با بیان اینکه مجموعه دامپزشکی در سراسر کشور به صورت تمام قد آماده خدمت رسانی به مردم است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با حمایت از بخش خصوصی اقدامات درخوری را در حوزه دامپزشکی در سراسر کشور ارائه کنیم.

بنیاب در مراسم آغاز بکار رزمایش جهاد دامپزشکی در کرمانشاه، با بیان اینکه رزمایش جهاد دامپزشکی در کشور از سال گذشته استارت خورده، ابراز امیدواری کرد: اجرای این رزمایش‌های ادامه دار بتواند در ارائه خدمات مطلوب دامپزشکی در کشور تاثیرگذار باشد.

 بنیاب با بیان اینکه بیش از ۸۴۰ بیماری مشترک بین انسان و دام شناسایی شده، گفت: در تلاشیم تا با خدمت رسانی مطلوب در حوزه دامپزشکی زمینه رضاتمندی بیشتر مردم را فراهم کنیم تا در شرایطی که دشمنان در تلاش برای ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند، به مردم امید بدهیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار