افتتاح تنها مرکز ناباروری دولتی شمال کشور بزودی در مازندران + فیلم

بزرگترین و تنها مرکز درمان نازایی دولتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد بزودی در بابل بهره برداری می شود.

دکتر مظفرپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص پروژه‌های نیمه تمام گفت: بر اساس سیاست دولت سیزدهم تصمیم گرفته شد تا زمانی که طرح های نیمه تمام بهره برداری نشدند طرح های جدید آغاز نشوند.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل ۲۹ پروژه سلامت محور دارد که از این تعداد ۲۲ پروژه در حال ساخت و بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ادامه داد: پروژه‌هایی مانند بیمارستان نوین امیرکلا با ۱۲۰ تخت مصوب که ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ، دانشکده دندانپزشکی که کننده نیاز‌های آموزشی است ، بیمارستان ۱۰۰ تخته مرکز دیالیز که در مراحل پایانی ا‌ست.

دکتر مظفرپور گفت: مرکز درمان نازایی حضرت فاطمه الزهرا ( س ) به عنوان بزرگترین مرکز دولتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی از جمله این طرح ها است که تا سال گذشته 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما با تزریق اعتبارات در دولت سیزدهم اکنون روند ساخت آن شتاب گرفته است.

او ابراز امیدواری کرد با تامین منابع مالی جدید این پروژه نیز بزودی بهره برداری شود.

دکتر مظفرپور گفت: ساخت یک بیمارستان ۲۸۰ تخت خوابی در بابلسر با پیشرفت فیزیکی ۱۶ درصد و دانشکده پرستاری در رامسر نیز از جمله این طرح ها هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه محدوده خدمات دهی ما صرفاً مختص به شهرستان بابل نیست گفت : سهمیه دارویی که به ما تعلق می‌گیرد بر اساس جمعیت شهرستان بابل است اما در عمل به اکثریت شهرهای غرب استان خدمات درمانی ارائه می‌دهیم که امیدواریم در این خصوص کار کارشناسی صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار