اهدای زمین رایگان به خانواده‌های دارای سه قلو

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: به خانواده‌هایی که دارای فرزند سه قلو هستند، زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

اسدزاده مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی در گروه کاری جمعیت با موضوع خانواده های دارای سه قلو و بیشتر گفت : بازدیدهایی از  خانواده های چندقلویی انجام شده و به زودی جشن اهدای زمین به خانواده های دارای سه قلو و بیشتر به صورت نمادین در شهرستان فردوس انجام می شود. 

او افزود: عموم مردم از کلیات قانون جوانی جمعیت با خبر هستند اما دسته بندی مفاد قانون برای اقشار مختلف باید انجام شود.

اسدزاده عنوان کرد: امسال در کنار هوشیارسازی نیاز است که خانواده های چند قلویی به طور خاص مورد توجه قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی؛ هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات خانواده های چندقلویی حائز اهمیت است.

او ادامه داد: برخی دستگاه ها در خصوص رسیدگی به خانواده های چند قلویی وظایف مشابهی دارند لذا باید همپوشانی لازم در این خصوص انجام شود.


بیشتر بخوانید


اسدزاده گفت: برخی قوانین برای مردم شفاف سازی نشده که لازم است در سطح کارشناسان دستگاه های اجرایی به درستی این اقدام مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: میز خدمت دستگاه های اجرایی در هفته ملی ازدواج راه اندازی شود تا شفاف سازی لازم برای شهروندان انجام گیرد و راه اندازی میز خدمت ویژه نهضت ملی  مسکن  برای خانواده های دارای چند قلویی مورد انتظار است.

او گفت: به منظور برگزاری جشنی مشترک برای خانواده های سه قلو در استان نیاز است برنامه ریزی کنیم و دستگاهای متولی کمک های خود را در این مراسم اهدا کنند.

اسدزاده بر گسترش اطلاع رسانی در خصوص مشوق های حمایتی به خصوص از مبدأ زایشگاه و بیمارستان ها تأکید کرد و گفت: از این طریق خانواده هایی که فرزند سه قلو دارند با قوانین و حمایت هایی که انجام می شود مطلع شده و از حقوق خود آگاه خواهند شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار