اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در مراکز اقامتی استان اردبیل

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از اشغال بالای ۸۶ درصدی مراکز اقامتی اردبیل با اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر در تعطیلات نیمه خرداد خبر داد.

حسن محمدی ادیب گفت: از ۱۲ تا ۱۵ خرداد ماه و با توجه به وجود تعطیلات چند روزه شاهد ورود گسترده گردشگران به استان اردبیل بودیم که ضریب اشغال بالای ۸۶ درصدی مراکز اقامتی با ثبت اقامت بیش از ۱۲۵ هزار نفر را در پی داشت.

او افزود: این در حالی است که آمار تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان در این مدت بیش از ۳۴۷ هزار خودرو است که از این میزان بیش از ۱۸۳ هزار مربوط به خودرو‌های ورودی به استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین در این مدت اکیپ‌های نظارتی اداره کل میراث‌فرهنگی استان به همراه سایر نهاد‌ها به منظور ارایه خدمات مطلوب به گردشگران از مجموعه‌های گردشگری و تاسیسات اقامتی بازدید‌های نظارتی مستمر انجام دادند.

محمدی ادیب ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب استان اردبیل در فصل‌های بهار و تابستان این استان به عنوان مقصد اول گردشگری کشور مورد توجه گردشگران قرار دارد و انتظار می‌رود که با آغاز فصل تابستان شاهد شروع موج جدید سفر‌ها به مقصد اردبیل باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.