رئیسی در سفر به تبریز مطرح کرد؛

اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است/ دشمن نمی‌خواهد ما استقلال صنعتی و اقتصادی داشته باشیم

خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان متعلق به شرکت تراکتورسازی ایران روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

 حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

دولت مصمم به احیای واحدهای راکد است

 رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مصمم به احیای واحدهای راکد تولیدی است، تاکید کرد: بازگشت این واحدها به چرخه تولید موجب افزایش اشتغال و رونق صنعت کشور می شود.

سیدابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در جشن احیای ۲۲۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان آذربایجان شرقی در ماشین سازی تبریز ، افزود: بسیار خرسندم که در جمع کارگران پرتلاش مجموعه های احیا شده هستم و از همه کسانی که در احیای کارخانه ماشین سازی نقش داشتند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: گروه صنعتی ماشین سازی امروز تولید بسیار بالایی دارد و یکهزار دستگاه ماشین تولید شده و هدف گذاری برای تولید ۲ هزار ماشین خبر خوبی است و نشان می دهد انسانهای با اراده ای در این مجموعه فعال هستند .

 رئیسی با قدردانی از تلاش این نیروها، گفت: این شرکت کار زیرساختی برای صنعت می کند و صنعت ما نیازمند تولیدات ماشین سازی است و بسیاری از کارخانه ها به برکت کار شما نوسازی و تجهیز می شوند.

وی افزود: این مجموعه نقش بسیاری در نوسازی صنعت کشور دارد و بسیاری از کارخانه های کشور را نوسازی کرده و با کارهای نویی که در این مجموعه ارایه می شود زیرساخت صنعت کشور است.

رئیس جمهور از مدیریت شرکت ماشین سازی و مسوولان خواست با قوت برای تجهیز این مجموعه تلاش کنند .

وی با اشاره به اینکه این شرکت از بخش خصوصی پس گرفته شد، گفت: اگر خصوصی سازی درست انجام می شد و آورده برای توسعه کارخانه استفاده می شد و نیروهای توانمند بهره مند می شدند مخالف خصوصی سازی شرکت ماشین سازی نبودیم ولی آنچه که اتفاق افتاد فقط بیکاری کارگران بیشتر و از کار افتادن ماشین های مجموعه بود .

 رئیسی گفت: از این جهت خرسندم که چهره کارگران را متفاوت دیدم و شرایط متفاوت شده است.

وی موفقیت شرکت ماشین سازی را نتیجه اراده کارگران دانست و اظهارداشت: کار را شماها انجام دادید من از شما باید تشکر کنم و  من و امثال من باید خدمت گزاری کنیم.

آذربایجان‌شرقی، استانی فرهنگی با قطب گردشگری، صنعت، معدن و تجارت است

رئیس‌جمهور در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز گفت: تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی است. این تمدن پشتوانه عظیم فرهنگی برای مردم آذربایجان‌شرقی و کشور است.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی، استانی فرهنگی با قطب گردشگری، صنعت، معدن و تجارت است. ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که با حضور جوانان کارآمد و برومند آن، کار‌های زیادی می‌توان انجام داد.

رئیسی اضافه کرد: پیگیری مصوبات دور اول سفر به استان آذربایجان‌شرقی و اجرای آن‌ها در اولویت این سفر قرار دارد و برخی از مصوبات سفر قبلی به نتیجه رسیده‌است. پیگیری می‌کنیم که مصوبات به‌طور کامل اجرایی شود و مصوبه‌ای زمین نماند.

او گفت: از مهمترین مسائل ما رفع مشکل اشتغال و مشکل مسکن است که اقدامات خوبی انجام شده اما باید کامل شود.

افتتاح خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان

با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودرو‌های تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح شد و این خط در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و برای تولید ۴ هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

این خط تولید در کمتر از ۶ ماه تجهیز و راه اندازی شده و با ایجاد این خط برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

رئیسی: اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است/ ۳ دستور ‌رئیس‌ جمهور برای توسعه صنعت چرم‌

بازدید رئیسی از کارخانه تراکتورسازی تبریز

آیت‌الله رئیسی امروز در ادامه برنامه‌های سفر استانی به آذربایجان شرقی از کارخانه تراکتورسازی بازدید کرد و در جریان آخرین تولیدات و دستاورد‌های این کارخانه قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید از تراکتور شالیزار رونمایی و سه طرح صنعتی و تولیدی این شرکت را بازدید کرد. تولید تراکتور شالیزاری، تولید کامیونت ۱۱ تنی، ایجاد سالن مونتاژ موتور‌های صنعتی و راه اندازی خط تولید محور‌های جلوی تراکتور چهار طرحی هستند که با حضور رئیس جمهور بهره برداری شدند.

خط تولید تراکتور شالیزاری برای نخستین بار در کشور راه اندازی شد که برای راه اندازی این خط تولید، ۳.۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده و ایران در حال حاضر جزو پنج شرکتی ا‌ست که به تکنولوژی تولید این نوع تراکتور دست یافته است.

رئیس جمهور در جریان بازدید از کارخانه تراکتورسازی تبریز و در راستای حمایت از تولید و اشتغال دستور داد ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات جهت خرید تراکتور به کشاورزان عزیز اختصاص یابد. این اقدام، منجر به تحول در تولید و اشتغال خواهد شد.

تراکتور شالیزار توسط رییس جمهور در تبریز رونمایی شد

تراکتور شالیزار توسط رئیس جمهور رونمایی شد و سه پروژه دیگر با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومان با حضور آیت الله رئیسی در شرکت تراکتورسازی تبریز مورد بازدید قرار گرفت.

رئیسی: اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است/ ۳ دستور ‌رئیس‌ جمهور برای توسعه صنعت چرم‌

رئیس جمهور ضمن رونمایی از دو محصول جدید شرکت تراکتورسازی ایران از تخصیص اعتبار ۵ هزار میلیاردی به کشاورزان برای خرید تراکتور ایرانی خبر داد.

رئیسی: اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است/ ۳ دستور ‌رئیس‌ جمهور برای توسعه صنعت چرم‌

 

حضور رئیس جمهور در چرم شهر تبریز

رئیس جمهور در نخستین برنامه سفر خود به آذربایجان شرقی در چرم شهر تبریز به منظور بررسی مشکلات صنعت چرم حضور یافت و  بر تامین نیاز‌های توسعه صنعت چرم در این شهر با رعایت ملاحظات زیست محیطی تاکید کرد.

او در جریان بازدید از این شهرک صنعتی نیز با کارگران شاغل در آن به صورت صمیمی و بی‌واسطه به گفتگو پرداخت و وضعیت شغلی و معیشتی آن‌ها را جویا شد.

رئیس جمهور در این نشست صنعت چرم را صنعتی ارزآور و اشتغالزا عنوان کرد و با تاکید بر ضرورت تامین نیاز‌های توسعه صنعت چرم در این استان، دستگاه‌های مسئول را به تامین سرمایه در گردش، ساخت شهرک صنعتی جدید، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات این صنعت و همچنین توجه ویژه به مسائل زیست محیطی، رفع آلایندگی‌های تولید و حفظ سلامت مردم مکلف کرد.

آلایندگی صنعت چرم‌سازی برای مردم منطقه آسیب‌زا نباشد

رئیس‌جمهور گفت: در کنار توسعه صنعت، توجه به محیط‌زیست و آلاینده‌های آن برای مردم منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: کارگران صنعت چرم‌سازی ساکن همین منطقه هستند و آلاینده‌های این صنعت نباید آن‌ها و خانواده‌هایشان را دچار آسیب کند.
وی اضافه کرد: توجه به کارهای محیط‌زیستی، هزینه‌کردن نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای صنعت است.

همچنین در بخش پایانی بازدید رئیس جمهور نشستی با حضور جمعی از مدیران واحد‌های تولیدی این شهرک برگزار و مسائل و مشکلات صنعت چرم استان مورد بررسی قرار گرفت.

شهرک صنعتی چرمشهر تبریز در نزدیکی روستای مایان واقع در ۱۰ کیلومتری شمال غربی تبریز قرار دارد و حدود ۳۰۰ کارخانه‌ چرم‌سازی در آن فعال هستند.

کارخانجات چرم‌سازی با توجه به نوع چرم تولیدی به سه قسمت تقسیم می‌شوند: کارخانه چرم گوسفندی و بزی، کارخانه چرم گاوی و چرم گاو میش که خط تولید و دستگاه‌های هر کدام با توجه به نوع چرم متفاوت هستند.

این شهرک چرم‌سازی قطب تولید چرم در کشور است که ظرفیت تولید چرم آن سالانه ۵۰ میلیون فوت مربع است ۴۶ درصد از چرم‌سازی‌های فعال کشور در این شهرک مستقر شدند و علاوه بر کیفیت بالای چرم آن تولید قابل ملاحظه‌ای را نیز نسبت به استان‌های دیگر به خود اختصاص دادند.

 خصوصی سازی باید موجب افزایش اشتغال و پیشرفت کشور شود

حجت الاسلام رئیسی در جشن احیای ۲۲۰ واحد صنعتی و تولیدی راکد استان آذربایجان شرقی گفت: بسیار خرسندم که در جمع کارگران پرتلاش مجموعه‌های احیا شده قرار دارم و از همه کسانی که در احیای کارخانه ماشین سازی نقش داشتند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: گروه صنعتی ماشین سازی امروز تولید بسیار بالایی دارد و یک هزار دستگاه ماشین تولید شده و هدف گذاری برای تولید ۲ هزار ماشین خبر خوبی است و نشان می‌دهد انسان‌هایی با اراده‌ای در این مجموعه فعال هستند.

حجت الاسلام رئیسی با قدردانی از تلاش این نیروها گفت: این شرکت کار زیرساختی برای صنعت می‌کند و صنعت ما نیازمند تولیدات ماشین سازی است و بسیاری از کارخانه‌ها به برکت کار شما نوسازی و تجهیز می‌شوند.

وی افزود: این مجموعه نقش بسیاری در نوسازی صنعت کشور داشته و بسیاری از کارخانه‌های کشور را نوسازی کرد.

رئیس جمهور از مدیریت شرکت ماشین سازی و مسئولان خواست با قوت برای تجهیز این مجموعه تلاش کنید.

وی با اشاره به اینکه این شرکت از بخش خصوصی پس گرفته شد گفت: اگر خصوصی سازی درست انجام می‌شد و آورده برای توسعه کارخانه استفاده می‌شد و نیرو‌های توانمند بهره مند می‌شدند مخالف نبودیم ولی آنچه که اتفاق افتاد فقط بیکاری کارگران بیشتر و از کار افتادن ماشین‌های مجموعه بود.

مروز سنگر ما، همین تولید در کارخانه‌ها است

رئیس‌جمهور در جشن احیاء ۲۲۰ واحد راکد صنعتی و تولیدی استان آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: در بازدید از واحدهای راکدی که رفتیم، همه می‌گفتند با احیای این واحدها قصد داریم تولید را دو برابر کنیم و افراد بیشتری را مشغول به کار کنیم.
 
رئیس جمهور گفت: سنگر امروز ما، همین کارخانه‌ها و صنایع صنعتی در استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی است.
وی افزود:دشمن نمی‌خواهد ما استقلال صنعتی و اقتصادی داشته باشیم.
او گفت: مردم و فعالان اقتصادی در جای‌جای کشور اراده کرده‌اند که استقلال صنعتی داشته باشیم و مستقل زندگی کنیم.

در جریان سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان شرقی قرار است ۲۲ طرح بزرگ در استان به بهره برداری برسد.

افتتاح طرح‌های توسعه تراکتورسازی، بازدید از شرکت ماشین سازی و یک واحد تولید چرم، دیدار با هنرمندان و شعرا و دیدار مردمی در ارگ تبریز برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی است.

بهره برداری از خط ریلی تبریز - بستان آباد، افتتاح سد گرمی چای میانه، دیدار با فعالان اقتصادی استان، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نشست خبری برنامه‌های دومین روز این سفر اعلام شده است.

در جریان این سفر برخی اعضای هیات دولت نیز با سفر به شهرستان‌های مختلف به مسائل و مشکلات آن‌ها رسیدگی خواهند کرد.

همچنین ۲۹ میز خدمت با حضور نمایندگان تام الاختیار وزرا و روسای سازمان‌ها در مرکز استان از دیروز تشکیل شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۲:۵۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
رییس‌جمهور محترم لطفاً دلار روازاقتصادایران حذف کنید همه چی درست میشه مردم دلاربازی یادگرفتن حباب دلاربالابره زود همدیگر و بچاپن زورتون ب دزدا نمیرسه زورتون ب دلارمیرسه از اقتصاد ایران حذفش کنید مردم درایت زمان فقط دلاربازی یاد گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
شما لازم نیست از دلار استفاده کنی
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۲۲:۵۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
رییس‌جمهور ایران یدونه ای تشکر فقط رییسی دلارازاقتصادایران حذف کنید همه چی درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
خوبه این دشمن خارجی هست وگرنه تقصیر کم کاری هاتون را گردن کی میخواستین بندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
انصاف داشته باشید واز خانواده‌هایی که دارای فرزند هستن وبیکارن وکارندارن حمایت مالی کنید.یا حداقل دراستخدام دراولویت قراردهید
بنده با ۵۲ سال سن ودوبچه با ۲۳ سال سابقه در یکی از شرکت‌های تامین اجتماعی به ناحق بیکار شدم ونه نار گیر می آورم وشغل واقعا گرفتار شدم.دولت چرا امثال مارو درک نمی کند.خدا از کسانی که بخاطر اقوام نزدیک خود دیگران را بیکاری کنن نگیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
جهرم دو روزه ۳ساعت برق نداره مدیریت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
دو گزینه اقتصاد هم همین است اشتغال و مسکن خوراک را می شود یک شبه از این طرف دنیا به ان طرف دنیا برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
بزرگترین مشکل درحال حاضر اشتغال
بعصی ها چند شغل وبعضی خانوادها همه شاغل هستن وبعضی خانوادها که آشنا وپارتی ندارن همه بیکارن عدالت واقعا این هست.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۹:۴۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
لعنت به این دشمن که به طرفةالعینی تمام تلاش‌ها و مجاهدت‌های صادقانه و دلسوزانه مسئولان ما رو نقش بر آب می کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام.هیئت عالی تشخیص مصلحت نظام،دولت و مجلس بدانید جان و مال مردم در جاده ها شوخی نیست،سالانه هزاران نفر در جاده ها با خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند.کدوم کشور این خودروهای حلبی های تاریخ گذشته شرکتهای انحصاری داخلی با تکنولوژی 30 سال پیش رو میخرند،ان هم با گرانفروشی دههابرابری،احتکار،کاهش تولید به قصد گرانی و مافیابازی و نفوذ در دولت و مجلس،به زور این حلبی های ناایمن را با گرانفروشی دههابرابری قالب مردم می کنید،باز کنید درب واردات خودروهای کم مصرف با حجم موتور کمتر از 1800cc،هیبریدی،برقی را بدون تعرفه گمرکی برای عموم مردم ایران و به این دلالی شرکتهای انحصاری پایان دهید.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۹:۱۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
ساخت کارخانجات فراوان تراکتور سازی در سراسر کشور و دادن تراکتور قسطی به کشاورزان به کشاورزی کشور رونق دهها چندانی میدهد
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۸:۴۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
رکود در کسب و کارها .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
شما رییش جمهور هستید نه رییس اقلیم که فقط دغدغه یه منطقه خاص و محدود را داشته باشد. دغدغه شما باید می باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
درود به ایران و ایرانی ؛ امیدوارم و آرزو مندم هر ماه یک پروژه ملی در ایران عزیز افتتاح گردد ؛
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
دو کلمه بگن یکیش دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
مبادا روزی مسئولی پیدا بشه وجدانش بیدار باشه در یه مشکلی خودشو مقصر بدونه از مردم عذرخواهی کنه و استعفا بده و مجازات بشه
در کشور ما قانون شده همه تقصیرها و مشکلات مردم به خاطر وجود دشمن است و همه مسئولین درستکار و معصوم اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
کلمه ی دشمن رو از اینا بگیرید دیگه هیچ حرفی برای گفتن ندارن‌. خدایا دشمنان را نابود کن تا شاید اینا متوجه بشن بی‌سوادی و فساد و رانت ربطی به دشمن نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام درخصوص مهار تورم ومعیشت نیز رسیدگی گردد.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاریوند
۱۵:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
افزایش قطب‌های خودروسازی پاک برقی و گازسوز توسط وزارت نیرو و وزارت نفت و نظامیان و همه و همه باید به یک تعصب ملی و برای رشد و شکوفایی و پویایی کشورمان همه و همه تلاشی دهها و صدها برابر کنیم
رساندن تولید خودرو ایران عزیز به ده میلیون در سال را یک هدف و نشانه در دسترس در این چند سال قرار دهیم مخصوصا خودروهای پاک و با ساخت نیروگاه‌هایی پاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
ما که چیزی از وام کشاورزی ندیدیم
Iran (Islamic Republic of)
Zagrosian
۱۴:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
استان تهران را به دو یا سه استان دماوند و ورامین تقسیم کنید
به امید داشتن استانهایی کوچکتر و پیشرفته تر و با امکانات فراوانتر
این میتواند آغازی برای داشتن صدها استان و استانهای فراوان و کوچک و پیشرفته در کشورمان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
اگر تولید خودرو را هم با افزایش قطب‌های خودروسازی به ده ملیون در سال برسانیم ،آینده صنعت هم درخشان درخشان خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۴:۱۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
وقتی لامبورگینی تراکتور میسازد چرا بقیه خودروسازان ما خطوط تراکتورسازی راه اندازی نکنند زیرا که پایه تولید تراکتور و کمباین و صنعت کشاورزی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
این دستورات مبتدی و ساده هستند .لطفا به شکل ما فوق المپیادی به هر روستا و شهر و آبادی کمک رفاهی اقتصادی برسانید . مثلا صدها روحانی علاقه مند هستند با طی الارض به روستاها کمک رسانی رفاهی داشته باشند. مجلس و دولت هنوز با فريب هایی‌ از طرف مسؤلان آماری مواجه هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
تبلیغ ایتالیا تو پس زمینه عکس معلومه.
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۳:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
از سه تا دستور رییس جمهور یک دستورش رو اجرا کنید خاک صنعت چرم رو سرمون کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام دررابطه با مشکلات جاده ها و آب پایدار و تصفیه شده روستایی منطقه اصفهان هم رسیدگی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
دریغ از یک جو فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
اگر آقای رئیسی زمین به مردم بده ، هم مشکل اجاره و قیمت زمین متعادل میشه و هم کلی کار ایجاد میشه
خرید و فروش مصالح و لوازم آب و برق ، آهن و غیره زیاد میشه که خود به خود مشکل اشتغال برطرف میشه
اینکه فکر کردن نداره و کالای وارداتی هم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
بالاخره باید از یجا شروع کرد هشت سال مملکت تعطیل بوده .
Denmark
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سوالی دارم کلا رئیس جمهور ها خسته نمیشن انقدر میگن اشتغال مسکن والا ما خسته شدیم از شنیدن این دو کلمه نه اشتغال میخوام نه مسکن همینطوری تا الان امدیم ادامه میدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
من بچه ام وقت ازدواجش شده خونه نداره خودمم خونه ندارم حتی یک زمین هم نداریم وگرنه تا حالا کم کم ساخته بودم من به عنوان یک ایرانی در کشور به این پهناوری با جمعیت کم باید یک قطعه زمین بهم تعلق بگیره ، امیدوارم نیاد اون روزی که جمعیتمون کمتر بشه و زمینها زیاد تر آقای رئیسی اگر به افرادی که تا حالا زمین نداشتن زمین بده به زودی خانه و زمین زیاد میشه و قیمتها کلی میاد پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
تبارک الله این آقای رئیسی هرکجا که پا می گذارد اونجا آباد و گلستان می شود و همه دوست دارند به اونجا مهاجرت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
دلیل گلستان شدن ایران وفهمیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
از دولت درخواست می‌شود که در هر سفر استانی به آن استان بودجه بسیار خوب شهری و روستایی اعطا شود که وضعیت شهرها و روستاها بسیار خوب شود و به روند کمک‌ ها نظارت باشد . و دانشگاه های بسیار مدرن دولتی نیز هدیه دهید .برای هر‌ استان ۱۰۰ دانشگاه دولتی مدرن هدیه دهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
درخواست شما پذیرفته می‌شود!. به همین خیال باش تا بخوری آش بیچارهِ فلک زدهِ ساده.!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
باشه حتما اقدام میشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۳۸ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
رییس جمهور محترم جناب آقای رییسی بیکاری جوانان اندیمشکی باعث نا امیدی شدیدی در بین جوانان این شهر شده و باعث ناهنجاریهاری زیادی در این منطقه شده و حتی در سفرتان به این شهر اکثریت مطلق درخواستهای مردمی برای همین موضوع بوده .در اندیمشک فقط یکعده خاص که پارتی دارن میرن سر کار حتی بچه های جانبازان و آزادگان و شهدای این شهر اکثرا بیکار هستند که یکی از این جوانها پسر من است که جانباز 50 درصد جنگ و آزاده حدودا 98 ماه اسارت هستم .لطفا لطفا لطفا درد ما که در غالب این نظرات ارسال میکنیم حذف نکنید.دوبار هم نامه داده ام به ریاست جمهور ولی متاسفانه تا امروز هنوز نتیجه ای نگرفته ام .خواهان بکارگیری فرزندم بجای خودم که باز نشسته هستم میباشم .قانون مصوب مجلس را اجرا کنید.فقط تبلیغ به اسم خدمات رسانی به ایثارگران نباشد اجرا کنید قوانین را .بساک از اندیمشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سوره منافقون آيه ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۱:۱۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
شما تو هر استانی بری همین حرف رو میزنی ،
حتی اگه بری یه کشور دیگه هم میگی دغدغه ما مسکن و کاره ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سفرهای بی نتیجه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
آمدن و رفتن هیچ اهمیتی نداره وقتی مدیران فاسد و رانت خواران هنوز سر کار هستن و کسی پاسخ گو نیست، لطفا تمامی مدیران و معاونین را عزل کنین که فاسد هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
( سایت sanjesh.org در ۵ ثانیه هک شد .)
Iran (Islamic Republic of)
بیمه بیکاری
۱۰:۲۶ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
جوان فوق لیسانس مملکت 10 ساله دنبال کار رسمی است اما کو کار؟تمام رزومه های ارسالی رد و امکانات هم نیست. چه کردید ای مسلمانان که خارها در گلوی بینوایان رفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
راه آهن خاوران میانه به هیچ دردی نمیخوره چون خاوران خارج از تبریز، برای رفتن به اونجا باید اندازه یه بلیط قطار هم کرایه اسنپ بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
اگه نگرانی و دغدغه داشتیید مملکت اینحور نبود.
سفره‌ها مردم را کوچک شده
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۱:۰۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
شمایه کاری کن یه سفره بزرگ بگیرکه دیگه سفرت کوچیک نشه خخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
والا من که هر جا میبینم همه رستوران ها و کافی شاپ ها و شهر بازی ها پر از آدم هست.
جاده ها توی تعطیلات قفل میشه.
پس این مردم از کجا پول میارن خرج میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
غفار جان شکمت خیلی پره اره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
اشتغال و مسکن فقط دغدغه آذربایجان شرقی نیست دغدغه تمام کشور است و برای فهمیدن این موضوع نیازی به مسافرت نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
درود بر شرفت - بخدا که مسکن مشکل همه کشور شده - یه کاری کنید آقای رییس جمهور - بی رحمی داره میشه به مستاجر ها ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
عزیز خودرو از مسکن فعلا مهمتر است و همین دادن زمینهای رایگان و ساخت شهرهای ویلایی و ویلاسازی و وام چهارصد میلیونی دو درصد کارهای بسیار بزرگی هستند و این را باید همه بفهمند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
عجب مردم عجیبی هستیم.
اگه مقامات عالی رتبه نیان به شهر ها میگیم چرا نمیان.
اگه بیان به شهرها میگیم نیاز نیست بیان.
عجب مردمی ما هستیم
آخرین اخبار