باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کرد؛

زمان راه اندازی سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث در هاله‌ای از ابهام!

مدیر عامل سپرده گذاری مرکزی گفت: امیدوارم ظرف چند ماه آتی سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث تقدیم مردم شود.

آقای باغستانی گفت: در خصوص سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث اگر ما بتوانیم یک سری سرویس ها را مبتنی بر احراز متوفیان سهام عدالت داشته باشیم و بتوانیم بحث پیاده سازی آن را در سپرده گذاری مرکزی و مجموعه بازار سرمایه انجام دهیم، به امید خدا این سامانه را هم تقدیم می کنیم.

این مقام مسئول در خصوص زمانی احتمالی عملیاتی شدن سامانه انتقال سهام عدالت به وراث گفت: فکر می کنم ظرف چند ماه آتی این سامانه نیز تقدیم مردم شود.

او در پاسخ به این سوال که مشکل راه اندازی سامانه انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث دقیقا کدام بخش است؟ گفت: جمعیت خیلی زیادی از متوفیان سهام عدالت هستند که نفرات سیستم وراث آن ها نیز مشخص نیست اگر بتوانیم این داده ها را به شکل بر خط داشته باشیم می توانیم مراحل را انجام دهیم.

باغستانی در پاسخ به این پرسش که آیا کم کاری صورت گرفته؟ می گوید: کم کاری مطرح نیست نیاز به تعامل بین دستگاه های مختلف است و دستگاهی کوتاهی نمی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۴۰۲
خانواده من از نظر مالی به حدیست که یارانه نفری ۴۰۰ بهمون تعلق گرفته مستاج تحت حمایت هیچ ارگان و اداره ای نیستین بیمه سلامت داریم با این اوضاع مالی سهام عدالت نداریم خانواده پنج نفری هم هستیم واقعا این سهام عدالت است یا بی عدالتی لطفا به کسانی که تا به حال سهام عدالت نگرفته اند هم فکری بکنید به جای اینکه مدام سود سهام عدالت رو بدین به یک عده حقوق بگیره خانه دار که بلاخره دستشان به دهنشان میرسه
Iran (Islamic Republic of)
سوسن
۲۱:۵۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
سلام. من حدود سه سال است ،که کل مدارکم آماده است . وتنها وارث خودم هستم ،بازهم ما را سر می‌توانند، این یکی دلیلش چیست ؟ اینهم خودش دلیلی است برای سر دواندن و پا روپا گذاشتن و زیر کولر نشستن و منتظر تعطیلات هفتگی و بین الهفتگی تعطیلات که با گرفتن مرخصی از سه‌شنبه ها تا شنبه آینده خود جوابی است قانع کننده برای مردم .! آخ جون باز هم (تع___________طی_________طات .
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۴:۵۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
شش ساله همین حرف دارید می‌زنید درعمل هیچ کاری انجام نشده تا کی میخواهید مردم رو دور خودتان بچرخانید درنهایت بکجا می‌رسید خدای خودتان خجالت نمی‌کشید بخدا من گاهی فکر میکنم باخودم میگم آخه مگه میشه شما چقدر راحت با شعور ملت بازی میکنید تا کی میخواهید ادامه بدین خدای الان سه سال شما دارین میگین سهام متوفیان آماده شده ولی باز هم خبری نمی‌شود انشالله که تا سی سال آینده آماده میشه اینقدر وعده سرخرمن به مردم دادین که دیگه دقیقا شدین چوپان دورغگو .
Iran (Islamic Republic of)
غلامحسین
۱۴:۴۹ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
بااحترام من که الان زنده هستم نمیتوانم سهام عدالت و رابفروشم اموات دیگه جای خود داره فرزندان یتیم که پدرشان فوت کرده واحتیاج به پول دارند به کجا مراجعه کنن چرادولت ازطریق شماره حساب لااقل سودسهام متوفی راواریز نمیکنه و بهتره سهام عدالت فروشش ازادبشه تا هرکس اجازه داشته باشه مقداری از سهام عدالتش رابفروشد چراازاد نمی‌کنین باباجان من تا الان که زنده هستم احتیاج به فروش سهام عدالتش رادارم بعد مرگم به چه درد میخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
برای فروش چه باید بکنیم
آخرین اخبار