توجه به بهره وری انرژی در ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: با تصویب شورای مسکن توجه به افزایش بهره وری و صرفه جویی در انرژِی باید درساخت و ساز واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان رعایت شود.

 خواجه رضایی مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد در نشست شورای مسکن استان یزد گفت: توجه به بهره وری انرژی در ساخت و ساز طرح نهضت ملی مسکن یکی از دستورکار‌های مهم شورای مسکن استان است تا همه دست اندرکاران با توجه به این ضرورت مهم و اثر گذار واحد‌های مسکن ملی را احداث کنند.

او افزود: با تصویب شورای مسکن توجه به افزایش بهروری و صرفه جویی در مصرف انرژِی یکی از موضوعات مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

خواجه رضایی ادامه داد: شهرداری‌های استان نیز با تصویب شورای مسکن موظف شدند با سرعت بیشتری پروانه‌های ساختمانی طرح مسکن ملی را صادر کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یزد اظهار داشت: موضوع سیاست‌ها و مشوق‌های طرح باز آفرینی شهری نیز از دیگر دستور کار‌های نشست شورای مسکن استان یزد بود.

خسرو آبادی، معاون راه و شهرسازی استان یزد نیز دراین نشست گفت: یزد از استان‌های برتر در زمینه ثبت اطلاعات پروانه‌های ساختمانی طرح بازآفرینی شهری شناخته شده است.

او افزود: در این نشست مقرر شد شهرداری‌های استان هر چه سریعتر اطلاعات لازم را در سامانه مرتبط ثبت کنند و اطلاع رسانی‌های لازم نیز برای بهرمندی بیشتر از تسهیلات و مشوق‌های طرح باز آفرینی شهری نیز صورت پذیرد.

فاطمی استاندار یزد نیز در این نشست ویلایی سازی را هم چنان سیاست قطعی استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن دانست و از همه دست اندرکاران خواست با جدید آن را دنبال کنند.

او افزود: همه توان و همت خود را باید بکار گیریم تا این طرح با سرعت، دقت و با رعایت اصول مهندسی و توجه به معماری ایرانی و اسلامی اجرایی و تحویل متقاضیان شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار