نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

جنگ ترکیبی و تحریمی دشمن با شکست مواجه شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم پای نظام و انقلاب ایستاده اند، گفت: جنگ ترکیبی و تحریمی دشمن علیه کشورمان با شکست مواجه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در یادواره شهدای بمباران ملکشاهی در سال ۶۴، اظهار کرد: مردم شهرستان ملکشاهی با تقدیم ۳۸۵ شهید در دوران دفاع مقدس و به خصوص ۷۲ شهید در بمباران هوایی خردادماه ۶۴، شایستگی خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

وی بیان کرد: شهدا زنده هستند و بر رفتار و اعمال ما نظارت دارند، شهدا خوشبخت و عاقبت به خیر شدند، امروز وظیفه ماست راه آن‌ها را ادامه دهیم.

وی با اشاره مقاومت شهدا در هشت سال دفاع مقدس، بیان کرد: وقتی با مقاومت رزمندگان، عرصه بر دشمن تنگ شد، آن‌ها دست به کار‌های ناجوانمردانه نظیر بمباران‌های هوایی مثل بمباران ملکشاهی زدند.

وی افزود: مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون در برابر دشمن مقاومت داشته اند، در جنگ اخیر ترکیبی و تحریمی نیز دشمن شکست خورده است.

وی اظهار کرد: تیری که دشمن در اغتشاشات اخیر رها کرد، الان دامن خود آن‌ها را گرفته، و ملت ایران با قدرت راه خود را ادامه می‌دهد.

وی گفت: دولت اقدامات خوبی در بحث سیاست خارجی پیش گرفته و امروز بسیاری از کشور‌ها خواهان ارتباط با ما هستند، همین مسائل باعث عصبانیت دشمن شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.