رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان از دستگیری سارق باغ‌ها و مزارع و کشف ۳۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باغ‌ها و مزارع با شیوه مشخص در روستاهای اطراف زنجان، موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، بررسی های همه جانبه و کسب دستور از مقام قضایی، موفق به شناسایی و دستگیری سارق مزبور شدند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد: پس از انجام بازجویی های فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم به ۳۵ فقره سرقت از باغها و مزارع در سطح حوزه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست بنابراین از شهروندان تقاضا می شود با توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد خودرو و افراد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ و ۱۳۰ به مرکز فوریت پلیس آگاهی اطلاع دهند. فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از شناسایی و کشف کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پراید ۱۴۱ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو سه دستگاه تلویزیون و ۵۸ دستگاه لوازم برقی خارجی قاچاق کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: دستگیری سارق ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.