رونمایی و بهره برداری از ۱۲۸ دستگاه اتوبوس در  تبریز

همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به آذربایجان شرقی ۱۲۸ دستگاه اتوبوس تازه خریداری شده توسط شهرداری تبریز با حضور وزیر کشور رونمایی شد.

صبح امروز با حضور آقای وحیدی وزیر کشور و آقای جمالی نژاد معاون وزیر اتوبوس‌های جدید خریداری شده توسط شهرداری تبریز به بهره برداری رسید.

وزیر کشور در این آیین ضمن پیگیری موضوع عدم شماره گذاری اتوبوس‌های جدید دستور بررسی و تسریع در شماره گذاری این اتوبوس‌ها را صادر کرد.

آقای وحیدی در گفتگو با رانندگان خواستار ارائه برنامه‌ای شد که به تبع آن رانندگان در آینده بتوانند خود صاحب این اتوبوس‌ها شوند.

شهردار تبریز نیز در این آیین ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور اظهار کرد: طبق قرارداد آماده تحویل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس بودیم  این در حالی است که تاکنون موفق به تحویل ۱۸۰ دستگاه اتوبوس شده‌ایم. 

آقای هوشیار افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته هزینه ۱۰۰ دستگاه اتوبوس پرداخت شده و مقرر شده بود این تعداد اتوبوس به شهرداری تبریز تحویل داده شود ولی در حال حاضر فقط ۲۳ دستگاه تحویل گرفته‌ایم.

وی در ادامه در خصوص تامین نیاز‌های وسایل نقلیه عمومی شهر تبریز گفت: شهرداری در تلاش است در این زمینه کمبود‌های موجود را برطرف کند و علاوه بر اتوبوس‌های خریداری شده ۱۳ دستگاه اتوبوس را بازسازی کرده و همچنین ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دیگر نیز آماده بازسازی است.

آقای هوشیار افزود: شهر تبریز با توجه به وسعت و میزان تردد‌های درون شهری نیازمند تعداد زیادی اتوبوس است و طبق بررسی‌های صورت گرفته حدود ۱۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای رفع نیاز‌های شهر تبریز تخمین زده شده است امیدواریم با تدابیر دولت سیزدهم و همکاری‌های لازم بتوانیم میزان اتوبوس‌های شهر را به استاندارد لازم برسانیم.

همزمان با دومین سفر حجت الاسلام رئیسی به آذربایجان‌شرقی ۳۷ پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری تبریز با ۱۷۵۰ میلیارد تومان هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.