سخنگوی وزارت دفاع:

موشک‌های فتاح و خرمشهر ۴ بیانگر ظرفیت‌های مشترک سپاه و وزارت دفاع است

طلایی نیک گفت: رونمایی از موشک‌های بالستیک فتاح و خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک سپاه و وزارت دفاع است.

سردار سرتیپ پاسدار رضا طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت رونمایی موشک فتاح سپاه اظهار کرد: همکاری‌های نهادینه شده بین نیرو‌های مسلح و مشارکت نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی به پشتوانه‌ای برای حفظ روند پیشرفت‌های بی وقفه در دستیابی به قله‌های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها تبدیل شده است.

وی افزود: وزارت دفاع در راستای برنامه‌های راهبردی مبتنی بر تولید تسلیحات، تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و ارتقای فناوری متناسب با برآورد تغییر تهدیدات و حفظ تراز قدرت بازدارندگی، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیرو‌های مسلح و کمک به توان صنعتی کشور افزایش داده است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: رونمایی از موشک‌های بالستیک فتاح و خرمشهر ۴ (خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک سپاه و وزارت دفاع است و این موفقیت ها در پیشبرد توان صنعتی و عملیاتی ادامه خواهد داشت. 

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بیان کرد: این وزارتخانه همچنین با اتخاذ رویکرد تعاملی، فعال و بهره گیری از حمایت‌های دولت خدمتگزار و مردم سلحشور ایران اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات لازم را به منصه ظهور می‌رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
وزارت دفاع و سپاه عزیز تشکر تشکر بازهم تشکر ممنون که ایران وایرانی را سر فراز کردید
آخرین اخبار