شهر اردبیل قابلیت راه‌اندازی کمپینگ‌های گردشگری را دارد

رئیس هیات مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: شهر اردبیل قابلیت راه‌اندازی کمپینگ‌های گردشگری را دارد.

مسعود پناهی گفت: رسالت جدید شرکت توسعه گردشگری ایران تسهیل‌گری و تسریع طرح‌های استانی از طریق شرکت‌های استانی زیرمجموعه این شرکت است.

رئیس هیات‌ مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران می گوید: با توجه به قرار گرفتن هتل لاله سرعین و مجتمع آب‌درمانی سبلان در استان اردبیل، این استان جایگاه خاصی دارد و شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل نیز از فعال‌ترین شرکت‌های استانی است.

او با بیان اینکه شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل آماده همکاری با شهرداری اردبیل در ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری است ، گفت: هم‌افزایی این ۲ مجموعه در قالب امضای یک تفاهم‌نامه همکاری می‌تواند به شکوفایی بیش از پیش گردشگری در شهر اردبیل کمک کند.

پناهی مبادله بسته‌های سرمایه‌گذاری، مشارکت در جذب سرمایه‌گذار و راه‌اندازی طرح‌های گردشگری اردبیل از اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

رئیس هیات‌ مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران با تأکید بر اهمیت رویداد "اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو" و نگاه ویژه وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی به این رویداد اظهارامیدواری کرد که این شرکت در رویدادهای مرتبط ، بازارچه‌ها و نمایشگاه‌ها با شهرداری اردبیل همکاری کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار