چاقویی که دسته خودش را برید/ دستگیری قاتل برادرکش در کرج

سرپرست پلیس آگاهی البرز از دستگیری شخصی که برادر خودش را در کرج با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ حکمت اله شجاعی گفت: اوایل خرداد ماه سال جاری خبری مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در منطقه میانجاده شهر کرج به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: باحضور کاراگاهان مشخص شد که در یک درگیری خانوادگی یک مرد ۳۰ ساله که سابقه اعتیاد به ماده توهم زای شیشه داشته اقدام به قتل برادر ۴۵ ساله خود کرده است.
سرپرست پلیس آگاهی البرز با اشاره به دستگیری قاتل در همان دقایق ابتدایی وقوع جرم، گفت: متهم به صراحت به قتل برادرش به وسیله وارد آوردن ضربات متعدد چاقو اعتراف کرد.

او گفت : انگیزه قاتل از انجام قتل درگیری خانوادگی بوده است.

سرهنگ شجاعی در پایان از تکمیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و گفت: بسیاری از جنایات و حوادث تلخ این چنینی با اندکی صبر و بردباری قابل پیشگیری است.

برچسب ها: قتل عمد ، قتل برادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاپور
۰۵:۱۵ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا والصدیقین باسلام باشد که اینگونه رخدادها دوستان را بیدارتر و هوشیارتر نسبت به اعمال مجرمان نماید بنده بر این عقیده هستم که امروزه درست است که دختران پوشش مناسبی نسبت به قبل ندارند اما این آزمایش خوبی است که مردای ما باید برآن غلبه کنند و شیطان را لعنت .ما بایدبه این دید به بدحجابی بنگریم که آنها گردشگرانی از کشورهای جهان هستند و مردایرانی آنقدر شایستگی دارد که همه به او به دید مثبت نگاه میکنند