پیوستن حداکثری فروشگاه‌های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مردم با مراجعه به فروشگاه‌های مواد غذایی می‌توانند کالا‌های مشمول طرح را خریداری و از مشوق‌های تعیین شده برای جامعه هدف نهاد‌های حمایتی استفاده کنند.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با اشاره به پیوستن حداکثری فروشگاه‌های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی  گفت:در این طرح قیمت کالا‌های مشمول به نرخ مصوب تصریح شده در قانون محاسبه شده و مردم می‌توانند از اعتبار یارانه‌ای خود استفاده کنند.

او افزود: به این ترتیب مردم می‌توانند به صورت اعتباری حدود یک ماه قبل از واریز یارانه نقدی‌شان خرید اعتباری برای ۱۱ قلم کالای پرمصرف مانند قند، شکر، برنج، ماکارونی، روغن، تخم‌مرغ، مرغ، پنیر، انواع شیر و انواع ماست، حبوبات و گوشت منجمد گوساله داشته باشند و چنانچه تمایل به خرید کالابرگ الکترونیکی نبود، همچنان امکان برداشت نقدی یارانه واریزی ماه‌های آینده وجود دارد. 

فلاحتی با بیان اینکه طرح کالابرگ الکترونیکی سال گذشته در چهار استان به صورت آزمایشی اجرایی شد گفت: این طرح از ۱۳ خرداد در همه استان‌ها و در مرحله اول، برای خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی اجرا شد که این افراد در صورت خرید از کالا‌های مشمول این طرح می‌توانند از مشوق افزایش ۲۰ درصدی یارانه استفاده نمایند.

او افزود: دولت برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای تنظیم بازار، رشد تولید و مهار تورم داشته و اجرای طرح کالابرگ در همین راستا است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های استان، پیوستن حداکثری فروشگاه‌های مواد غذایی به طرح کالابرگ الکترونیکی است که به این منظور تاکنون هزار و ۱۷۶ فروشگاه در استان عضو طرح شده اند.

فلاحتی با اشاره به اینکه هدف گذاری پوشش مراکز عرضه اقلام کالابرگ الکترونیکی در استان دو هزار و ۵۰۰ فروشگاه است افزود: روسای ستاد شهرستانی کالابرگ الکترونیکی با استفاده از ظرفیت ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بخشداران نسبت به پیوستن حداکثر فروشگاه‌های سطح شهر، دهستان و روستا به طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.