از کشف ۲۷۱ کیلو تریاک در محور بندرعباس-شیراز تا توقیف انجین بنز ۵ میلیارد ریالی در لارستان

مهم‌ترین حوادث ۱۸ خردادماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز پنج شنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

ایست پلیس داراب به قاچاقچی و کشف ۲۷۱ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس شهرستان داراب، ۲۷۱ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو ۴۰۵ کشف شد. 

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان داراب هنگام گشت زنی در محور بندرعباس-شیراز به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او با بیان اینکه راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری شد، ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۲۷۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سردار حبیبی اضافه کرد: مبارزه با سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی در سال جاری است.

متهم متواری را شناسایی کنید 

پلیس فارس با انتشار تصویری از یک متهم متواری از شهروندان خواست در صورت مشاهده یا شناسایی او مراتب را اطلاع دهند. 

پلیس با انتشار تصویر متهم متواری علی اصغر نوذری خشت، از مردم خواست تا در صورت مشاهده یا شناسایی این فرد، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

علی اصغر نوذری خشت، متهم متواری

این متهم به مشخصات علی اصغر نوذری خشت فرزند عبدالرضا به اتهام اجیر کردن دیگری و در معرض فروش قرار دادن مقادیری مواد مخدر متواری و تحت تعقیب است.

بنا به درخواست بازپرسی دادسرای انقلاب شهرستان شیراز، تصویر بدون پوشش این متهم در رسانه‌ها منتشر می‌شود تا کسانی که او را مشاهده و یا اطلاعاتی از وی دارند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف انجین بنز ۵ میلیارد ریالی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف یک دستگاه انجین سواری بنز قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی فرمانده انتظامی لارستان بیان کرد: ماموران انتظامی لارستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک دستگاه انجین سواری بنز که خارجی و قاچاق بود کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به معرفی راننده به مرجع قضائی، بیان کرد: ارزش محموله مکشوفه از سوی کارشناسان ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ یوسفنی تاکید کرد: هرگونه فعالیت در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق جرم است و پلیس با قاچاقچیان کالا قاطعانه و برابر قانون برخورد می‌کند.

دستگیری سارقان موتورسیکلت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۲ سارق و کشف ۳ دستگاه موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۲ بعثت هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف و هر ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و استعلام از سامانه پلیس آگاهی مطلع شدند که موتورسیکلت مذکور سابقه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهمان در بازجویی به عمل آمده به سرقت ۲ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز اعتراف کردند، گفت: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از مخفیگاه سارقان، ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه دیگر را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست کرد: هیچگاه به بهانه طول نکشیدن کار، موتورسیکلت خود را به صورت روشن ترک نکنند و از رها کردن آن بدون قفل کردن در داخل کوچه‌ها و خیابان‌ها خودداری و همواره به توصیه‌های پلس توجه جدی داشته باشند.

پژو پارس حامل مواد مخدر در دام پلیس داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۸۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب بیان کرد: به منظور اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه و وجود باغات راننده خودرو را رها و متواری شد.

فرمانده انتظامی داراب با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۸۷ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: سرنشین خودرو (همسر راننده) دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه تلاش برای دستگیری راننده قاچاقچی متواری با جدیت ادامه دارد، تأکید کرد: پلیس در جهت برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کوار 

فرمانده انتظامی کوار از کشف کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی فرمانده انتظامی کوار اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محور مواصلاتی فیروزآباد-شیراز به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این اتوبوس، ۳ دستگاه موتورسیکلت پاکشتی و ۱۸ عدد چمدان مسافرتی قاچاق و بدون مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۴ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه وانت نیسان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی فرمانده انتظامی بوانات اظهار کرد: مأموران انتظامی بوانات هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴ هزار و ۱۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بوانات تصریح کرد: در این رابطه هر ۲ راننده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

۲۴ رأس گوسفند قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سروستان از توقیف ۲ سواری پراید حامل ۲۴ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ آرش بخشایی مطلق فرمانده انتظامی سروستان بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی سروستان در راستای مبارزه با قاچاق هنگام گشت زنی هدفمند در محور‌های مواصلاتی به ۲ سواری پراید مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از این خودرو‌ها ۲۴ رأس گوسفند قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: رانندگان دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک در آباده

فرمانده انتظامی آباده از توقیف سواری سمند و کشف ۲۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد: به منظور اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی آباده هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودرو سمند بدون سرنشین که در یکی از خیابان‌ها پارک بود، مشکوک شدند.

او افزود: ماموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی لازم، در بازرسی از آن ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ مسعودی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری سوداگر مرگ ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس در حوزه قاچاق قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

اجرای طرح ضربتی پلیس داراب در پارک‌ها و بوستان‌ها

فرمانده انتظامی داراب از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌ها از وجود معتادان و موتوسیکلت‌های مزاحم جهت رفاه و امنیت بیشتر شهروندان خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: با توجه به شروع فصل گرما و استفاده بیشتر همشهریان از پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و به دنبال ایجاد نارضایتی‌های شهروندان مبنی بر تردد بی مورد و ایجاد مزاحمت موتورسیکلت سواران جوان در چندین پارک، بخصوص در زمان حضور خانواده ها، موضوع طی یک ماه گذشته با حساسیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نوشاد با اشاره به اینکه در این رابطه، پلیس با هدف تامین آسایش و آرامش عمومی و فردی با اجرای طرح‌های پلیسی با موتورسیکلت سواران متخلف و فاقد پلاک برخورد کرده است، افزود: در اجرای این طرح‌ها ۲۳ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شدند و ۳۰ دستگاه موتورسیکلت مزاحم نیز شناسایی و توقیف و روانه پارکینگ شدند.

دستگیری سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در لامرد

جانشین فرمانده انتظامی لامرد از دستگیری سارق اماکن دولتی با اعتراف به ۱۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدرضا رضایی جانشین فرمانده انتظامی لامرد اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن دولتی در لامرد، شناسایی و دستگیری سارقان احتمالی در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

دستبند بر دست متهم

او ادامه داد: با تلاش ماموران کلانتری مرکزی یک نفر سارق در این زمینه شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی اولیه به ۱۰ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار