کلنگ طرح نهضت ملی مسکن روحانیون سیستان و بلوچستان به زمین زده شد

عملیات ساخت واحد‌های ویلایی طلاب و روحانیون واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان با حضور معاون مسکن مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسوولان محلی آغاز شد.

 مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در تامین زمین برای ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهارداشت: امکان برخورداری همه شهروندان واجد شرایط بویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی از مزایای این طرح وجود دارد.

عطاء اله اکبری تاکید کرد: سیستان و بلوچستان عزم جدی برای تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تحویل آن‌ها به مردم دارد و همه امکانات را باید بکارگیری کنیم تا این اقدام هر چه زودتر انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان توضیح داد: با پیگیری‌های مستمر و تشکیل نشست‌های شورای مسکن به ریاست استاندار در مجموع ۲۷ هزار و ۱۳۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال ساخت هست که اشتغال بیش از ۳۵ هزار را به همراه داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این استان در خصوص تامین زمین، شروع خدمات زیربنایی و روبنایی، پالایش متقاضیان و تعیین تکلیف آن‌ها در طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های برتر کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار