میزان شهریه و جزئیات ثبت‌نام ترم تابستانی دانشجویان اعلام شد

از سوی دانشگاه شهید بهشتی، مبالغ شهریه و جزئیات ثبت نام در ترم تابستانی دانشجویان این دانشگاه برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد‌.

معاونت آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه‌ای، شرایط ثبت نام و شهریه شرکت در ترم تابستان دانشجویان این دانشگاه را اعلام کرد و بر این اساس دانشجویان متقاضی شرکت در ترم تابستان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به صورت غیر حضوری درخواست خود را برای حضور در ترم تابستان ثبت کنند.

همچنین میزان شهریه دوره تابستان دانشگاه شهید بهشتی به تفکیک گروه‌های آموزشی برای اطلاع دانشجویان متقاضی اعلام شد که بر این اساس دانشجویان گروه آموزشی علوم انسانی باید به ازای هر واحد درس عمومی مبلغ ۲ میلیون ۱۰۰ هزار ریال، برای هر واحد نظری یا پایه مبلغ دو میلیون ۶۴۰ هزار ریال و همچنین برای ۶ میلیون ۶۷۰ هزار ریال پرداخت کنند.

سایر گروه‌های آموزشی نیز باید برای هر واحد عمومی ۳ میلیون ۶۲۰ و برای هر واحد نظری نیز ۴ میلیون ۳۰ هزار ریال پرداخت کنند.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی باید تا ۱۲ تیر جاری نسبت به انتخاب واحد برای حضور در ترم تابستانی این دانشگاه اقدام کنند.

کلاس‌های ترم تابستانی دانشجویان شهید بهشتی از ۱۷ تیر جاری آغاز خواهد شد و دانشجویان ۱۸ تیر تا ۲ مرداد می‌توانند نسبت به حذف اضافه خود اقدام کنند.

دانشگاه شهید بهشتی ۲۵ مرداد را پایان کلاس‌های آموزشی اعلام کرده است و امتحانات ترم تابستانی دانشجویان نیز از ۲۸ مرداد آغاز می‌شود و تا اول شهریور ماه ادامه دارد.

برچسب ها: شهریه ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار