کندوان همچنان بسته ، اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سایر محور‌های مازندران

محور کندوان که از دیروز به دلیل وقوع سیلاب و ریزش سنگ مسدود شده بود همچنان بسته است و مسافران از آزادراه تهران - شمال تردد کنند. 

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: بمنظور تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها در جاده‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی در صورت مشاهده ترافیک سنگین امروز جمعه ۱۹ خرداد اعمال شود.

مسدود بودن محور کندوان

تردد کلیه وسایل نقلیه در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع می باشد و سفر به شمال کشور از مسیر جاده کرج - چالوس در حال حاضر امکانپذیر نیست و مسافران از مسافران در صورت سفر به شمال کشور از آزادراه تهران - شمال تردد کنند. 

محدودیت تردد در جاده هراز

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی فردا به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی و تردد همه تریلر‌ها  امروز جمعه از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ از جاده هراز  ممنوع است.

محدودیت تردد در جاده سوادکوه

رفت و آمد انواع تریلر و کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ امروز جمعه ۱۹ خرداد ماه از مسیر شمال به جنوب جاده قائم شهر – سوادکوه ممنوع است.

محدودیت تردد موتور سیکلت‌ها

تردد موتور سیکلت بجز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ خرداد از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

بر اساس گزارش مرکز مدیرت راه‌های مازندران تردد در جاده‌های چالوس، سوادکوه و هراز هم اکنون عادی و روان، اما سطح جاده‌ها بر اثر بارش باران لغزنده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار