هافبک سرشناس خرید جدید لیورپول شد

آلکسیس مک‌آلیستر با قراردادی پنج ساله به لیورپول پیوست.

به نقل از بی‌ساکر، آلکسیس مک‌آلیستر پس از درخشش در برایتون و البته تیم ملی فوتبال آرژانتین مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی قرار گرفت. سرانجام این لیورپول بود که توانست این هافبک سرشناس را جذب کند.

قرارداد لیورپول با مک آلیستر پنج ساله و به ارزش ۴۰ میلیون یورو است. او قرار است پیراهن شماره ۱۰ تیم را بر تن کند. پیش از او سادیو مانه، جان بارنز و مایکل اوون از جمله بازیکنانی بودند که این شماره را به تن کردند.

از این بازیکن ۲۴ ساله در اولین مصاحبه‌اش با باشگاه جدیدش پرسیده شد که چرا این شماره را انتخاب کرد که مک آلیستر گفت: می‌دانم شماره ۱۰ چقدر در فوتبال مهم است. من این امکان را داشتم که شماره هشت را نیز بگیرم که به خاطر استیون جرارد، شماره بزرگی برای این باشگاه است، اما من شماره ۱۰ را گرفتم، چون اهمیت این شماره را می‌دانم و قصد دارم در لیورپول نقش مهمی را ایفا کنم.

او در پایان صحبت‌هایش هم گفت: مطمئن هستم لیورپول تمام تلاش خود را در فصل جدید برای کسب جام به کار خواهد گرفت و فصل موفقی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانم نقش مهمی در موفقیت تیم جدیدم ایفا کنم.

لیورپول با ۱۹ بار قهرمانی در انگلیس و شش قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در رقابت با چلسی که این هافبک آرژانتینی را می‌خواست، پیروز شد. مک‌آلیستر در رده‌های سنی آرژانتینوس‌جونیورز بازی کرده و در بوکاجونیورز نیز بوده است. لیورپول مبلغی نزدیک به ۷۰ میلیون پوند برای او پرداخت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار