کمک بیش از دو میلیاردی به نیازمندان الموت شرقی

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: طی سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان و محرومان الموت شرقی جمع آوری شده است.

علی آزاد رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح‌های مختلف خدمت رسانی بستری را فراهم کرده تا با مشارکت اقشار مختلف مردم، رسیدگی به نیازمندان و محرومان را اجرایی کند.

وی ادامه داد: در این راستا طی سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان و محرومان جمع آوری و برای محرومان همین منطقه نیز هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اضافه کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده بیش از ۲۹۵ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۱۳ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای امور فرهنگی بوده است.

وی افزود: طی سال گذشته دو جشن نیکوکاری و عاطفه‌ها برگزار شد که شاهد مشارکت بیش از ۹۸ میلیون تومانی اقشار مختلف مردم در جشن نیکوکاری و بیش از ۱۸۸ میلیون تومانی در جشن عاطفه‌ها بوده ایم.

آزاد خاطرنشان کرد: طی این مدت در طرح شفاء (درمان بیماران نیازمندان) بیش از ۱۱ میلیون تومان و برای مشارکت در طرح کوثر (تأمین جهیزیه نیازمندان) بیش از ۱۶ میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بوده ایم.

وی گفت: طی سال گذشته بیش از ۹۱ میلیون تومان کمک مردمی در طرح احسان حسینی، بیش از ۱۲۸ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی و بیش از ۶۵۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در اطعام و افطاری را شاهد بوده ایم.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اظهارکرد: یکی از طرح‌های پر استقبال کمیته امداد طرح اکرام ایتام و محسنین است که در بیش از یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و بیش از ۷۸۱ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام محسنین صورت گرفته است.

وی توضیح داد: تعداد ایتام در الموت شرقی هشت نفر و تعداد فرزندان محسنین ۱۰۸ نفر بوده که یک هزار و ۲۶۳ نفر از حامیان از این فرزندان حمایت دارند و کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنویشان واریز می‌کنند.

آزاد اعلام کرد: یکی دیگر از کمک‌های مردمی صدقه است که طی سال گذشته بیش از ۱۶۹ میلیون صدقات در دو هزار و ۱۰۷ صندوق جمع آوری شده و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۸*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان الموت شرقی اهدائ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار