امام جمعه موقت اصفهان :

امنیت منطقه در گرو پیمان با ایران

امام جمعه موقت اصفهان گفت: کشور‌های عربی دریافته اند، اتحاد با آمریکا برای تامین امنیت کشور‌های حاشیه‌ی خلیج فارس بی ثمر است.

 امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به دستاورد جدید موشکی کشور با عنوان فتاح گفت: فناوری ساخت این موشک تنها در اختیار روسیه، چین و آمریکا بود که ایران هم به این کشور‌ها پیوست.


حجت الاسلام والمسلمین محمودی با تأکید بر اینکه موشک فتاح عزت و امید را در جامعه تزریق کرد و ساخت این موشک بازتاب بسیاری داشت، افزود: بسیاری از کشور‌های حاشیه‌ی خلیج فارس دریافته اند، آمریکا نمی‌تواند امنیت آن‌ها را تأمین کند و این امنیت با اتحاد و هم پیمان شدن کشور‌های این منطقه محقق می‌شود.


خطیب  موقت جمعه اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سی و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: تنها شخصی که امام (ره) و آرمان‌ها و اندیشه‌های ایشان را بطور کامل می‌شناسد و بر اساس این آرمان‌ها در جامعه هدایتگری می‌کند و از اهداف امام ذره‌ای عقب نشینی نمی‌کند شخص رهبر معظم انقلاب است.


او با بیان اینکه قوانین اجتماعی باید برای اقشار متوسط و ضعیف جنبه حمایتی داشته گفت: دولت باید با ادامه حمایت از صنایع کوچک همه‌ی اقشار جامعه حتی قشر ضعیف و متوسط را در تولید کشور و برآورده کردن نیاز‌های اجتماعی سهیم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.