خطیب موقت نماز جمعه تبریز:

رفاه مردم برای رئیس جمهور مهم است

خطیب موقت نماز جمعه تبریز به سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به آذربایجان شرقی و حضور وی در بین مردم اشاره کرد و گفت: این حضور نشان دهنده مردمی بودن و اهمیت رفاه مردم برای وی است.

 حجت الاسلام روشن تن در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: مردمی بودن و هم رنج بودن با مردم از ویژگی‌های بارز  دولت سیزدهم است و حضور مردم در اجتماع باشکوه دیروز موید این واقعیت است.

وی ادامه داد: این سفر دستاورد‌های مادی و معنوی زیادی برای آذربایجان شرقی به همراه دارد و خادمان نظام اسلامی  به همراه مردم  همواره در خدمت به مردم و آبادانی کشور در تلاش هستند و این دستاورد بزرگی است.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز به مراسم سالگرد امام راحل نیز اشاره کرد و گفت: امام راحل از سرآمدان تاریخ ایران و جهان بودند و یاد و نام آن بزرگوار هرگز فراموش نمی‌شود.

حجت الاسلام روشن تن بیان کرد: طبق توصیه امام راحل هر کسی که خواستار پیشرفت و آبادانی انقلاب اسلامی است همواره باید بر مسئله ایمان و امید تکیه کند.

وی همچنین به رونمایی از موشک فتاح در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این دستاورد موجب خوشحالی دوستداران انقلاب و یاس دشمنان شد و لرزه بر جان آن‌ها انداخت.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز اضافه کرد: پیام دیگر رونمایی این موشک شکل‌گیری فناوری زنجیره‌ علمی و توسعه صنعت ایران است که امیداریم صنایع دیگر نیز از آن الگو بگیرند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار