آتش‌سوزی به ۳۰ هکتار از مزارع خرم‌آباد خسارت زد

بخشدار مرکزی خرم آباد گفت: ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستای سهیل بیگی، دارایی و دیناروند طعمه حریق شد که از این میزان حدود ۷ هکتار از اراضی گندم آماده برداشت بود.

شاهپور بیرانوند بخشدار مرکزی خرم آباد با اشاره به اینکه ساعت ۱۲ و ۴۵ دقیقه ظهر امروز وقوع آتش سوزی اعلام شد، عنوان کرد: آتش سوزی در روستای سهیل بیگی از سمت دیوار ماشین سازی شروع و به سمت دارایی و دیناروند کشیده شد.

او افزود: کمتر از ۱۵ دقیقه عوامل آتش نشانی به محل اعزام شدند، اما با توجه به وضعیت اراضی کشاورزی و وزش بار آتش شعله ور و از کنترل خودرو‌های آتش نشانی خارج شد.

بخشدار مرکزی خرم آباد گفت: در مراحل بعد زمان مهار آتش طولانی‌تر شد و حدود ۴ پایگاه آتش نشانی خرم آباد با یازده دستگاه سبک و سنگین همچنین سه دستگاه تانکر آبرسانی به منطقه اعزام شد، همچنین دو اکیپ آتش بر منابع طبیعی هم در محل حادثه مستقر و کمتر از یک ساعت و نیم آتش مهار شد.

او با اشاره به اینکه حدود ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی طعمه حریق شد، بیان کرد: حدود ۶ تا ۷ هکتار از اراضی کشاورزی که دچار آتش سوزی شد، آماده برداشت و مابقی پس‌چرا بوده است.

بخشدار مرکزی خرم آباد  در خصوص علت وقوع آتش نیز توضیح داد: این موضوع توسط عوامل انتظامی با توجه به اطلاعات تعدادی از عوامل محلی در دست بررسی است.

 

برچسب ها: آتش سوزی ، مزارع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
ساعت ۱۲ کجا و ۳ بعداظهر کجا