سازمان بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی از اقشار آسیب پذیر جامعه است

فرماندار شهرستان تفتان سازمان بهزیستی را مهمترین نهاد حمایتی و اثر گذار در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه دانست.

شهنوازان در دیدار با  اویسی مدیرکل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان    با بیان اینکه سازمان بهزیستی مهمترین نهاد حمایتی و اثر گذار در راستای حمایت از اقشار خاص و آسیب پذیر جامعه  است  گفت: تنها می‌توان با حمایت و تعاملات سازنده مسئولین استانی و شهرستانی شاهد رقم خوردن اتفاقات بسیار مهم و با ارزش در زمینه گسترش رفاه و خدمات به جامعه مظلوم و خاص بهزیستی باشیم.

وی  افزود: گفت: بهزیستی قطعاً نهادی که کار آن با گروه‌های حساس و آسیب پذیر جامعه است و خدمت در این سازمان تنها با عشق و نوع دوستی امکان پذیر می‌باشد و هرگونه همکاری مد نظر باشد مورد حمایت فرمانداری قرار خواهند گرفت.

در ادامه عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان پس از تشکر از اقدامات ارزشمند وهمکاری‌های امید بخش فرماندار شهرستان تفتان در قبال محرومین و مددجویان تحت پوشش بهزیستی اظهار داشت:بهزیستی به عنوان متولّی سلامت اجتماعی و مولود انقلاب اسلامی گستره وسیعی از فعالیت‌ها و شرح وظایف را دربرمی‌گیرد و جامعه هدف گسترده‌ای از جمله افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران اعصاب و روان، بانوان سرپرست، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و... در حوزه پوشش این سازمان هستند که از خدمات مستمر و غیرمستمر برخوردارند و بهره مند می‌گردند.

بررسی مشکلات شهرستان تفتان  اعم از اشتغال تحت پوشش بهزیستی؛فراهم کردن امکانات ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی شامل سمعک، واکر، ویلچر، عصا؛وام‌های ویژه افراد تحت پوشش ؛تاسیس مراکز ویژه توانمندی و ترک اعتیاد ؛ شرایط حمایتی ویژه زنان سرپرست خانواری که بعد از ازدواج رها شده اند از جمله برنامه های تشریح شده در این دیدار بود که بر عملی شدن هرچه سریعتر آن تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار