تحصیل ۹۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در حال حاضر ۹۵ هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیل هستند.

پرویز انصاری راد در حاشیه برگزاری اولین لیگ کشوری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان در اردبیل اظهار کرد: مهمترین برنامه ما کمک به انجام فعالیت‌های فوق برنامه و فعالیت‌های تربیتی دانشجویان است تا معلمان به صورت حرفه‌ای تربیت یافته و خلاقیت‌های لازم را برای شغل معلمی کسب کنند.

او خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در سطح پردیس‌های استانی، منطقه‌ای و کشوری انجام شده و بیش از ۹۵ هزار دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می‌کنند مشغول انجام این فعالیت‌ها هستند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به برگزاری اولین لیگ والیبال دختران و فوتسال پسران اشاره کرد و گفت: ۱۰ هزار دانشجو در فرآیند برگزاری این مسابقات مشارکت داشتند و در نهایت یک هزار نفر از دانشجویان به عنوان منتخبان کشوری در رقابت‌های اردبیل حاضر شدند.

انصاری راد ادامه داد: این رقابت‌های ورزشی فضای تعاملی خوبی را بین دانشجویان و آشنایی با مسائل فرهنگی و اجتماعی به وجود آورده و زیست شایسته دانشجویان را در کنار هم رقم زده است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور از برگزاری مرحله کشوری جشنواره الگو‌های برتر دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: این رویداد اواخر تیرماه با حضور راه یافتگان به مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

انصاری راد اضافه کرد: المپیاد ورزش همگانی دانشجو معلمان نیز با حضور ۳ هزار نفر در ۱۵ مرداد در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

او افزود: برای کارکنان و اساتید این دانشگاه نیز برنامه‌های ورزشی تدارک دیده شده تا در فصل تابستان با فراغت بیشتر در این رویداد‌ها مشارکت کرده و حضور گسترده آن‌ها را شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار