دستگیری سارقان به عنف در کلاله

فرمانده انتظامی کلاله از متلاشی شدن باند سارقان به عنف که در شرق استان فعالیت می کردند خبر داد.

سرهنگ سید خلیل هاشمی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف با سلاح گرم و سرد، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی مخفیگاه متهمان را مورد شناسایی و با هماهنگی، مقام قضایی ۲ نفر از متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی گفت: در تحقیقات به عمل آمده سارقان پس از قرار گرفتن در برابر ادله و مستندات پلیس ناچار به اعتراف به ۸ فقره سرقت به عنف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با اشاره به کشف ۸ فقره سرقت گفت: یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پراید که توسط این باند در سرقت‌های به عنف مورد استفاده قرار می‌گرفت توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: این باند فعالیت‌های خود را درسطح شهرستان‌های شرق استان انجام می‌دادند که  ۲ نفر از آنان دستگیر و  ۲ نفر دیگر نیز که هویتشان شناسایی شده اکنون متواری و تحت تعقیب هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاله با اشاره به معرفی متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی تاکید کرد: شهروندان هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام تا در اسرع وقت برخورد قانونی با مجرمان صورت پذیرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.