بازداشت ۲ باند سرقت مسلح در آبادان

فرمانده انتظامی  آبادان از انهدام ۲ باند مسلح خطرناک توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده لنتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای داخلی و خارجی در این شهرستان و سایر نقاط استان بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
به گفته او کارآگاهان پلیسی آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه اعضای یک باند چهار نفره که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت انواع خودرو شامل سانتافه ، توسان و پژو نمودند را در یکی از استانهای همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

کشوری از دستگیری باند چهار  نفره سارق مسلح دیگر که در امر سرقت منزل و موبایل فعالیت داشتند خبر داد و گفت: سارقان در بازجویی با پلیس به ۲۰ فقره سرقت طلاجات از منازل و همچنین موبایل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی از کشف پنج قبضه سلاح جنگی، پنج عدد النگو طلا ،یک جفت گوشواره طلا، ۱۲ دستگاه گوشی موبایل ، یکدستگاه خودرو ۲۰۷  سرقتی و همچنین ۱۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش از مخفیگاه سارقان خبر داد و گفت : سارقان دستگیر شده و مسلح خودرو اعضای یک باند حرفه ای و خطرناکی بودند که سابقه قتل،ایجاد رعب و حشت،تهدید با سلاح گرم و انواع سرقت مسلحانه را در کارنامه خود داشته و تحت تعقیب سه استان همجوار بوده اند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت : علیه سارقان پرونده قضایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.