به میزبانی اردبیل برگزار شد؛

اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های کشور

رئیس کمیته میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های ایران گفت: اولین نشست کمیته تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های ایران به مدت یک روز در اردبیل به‌منظور بررسی مشکلات و موانع برگزار شد.

مهدی صفری در اولین نشست تخصصی میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های ایران اظهار کرد: اولین نشست این کمیته به مدت یک روز و با حضور روسای سازمان‌های میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های ایران در اردبیل برگزار و موانع و مشکلات قانونی و اجرایی حوزه میادین و ساماندهی مشاغل شهری بررسی شد.

او افزود: نشست‌های تخصصی برگزار و ساماندهی مشاغل از جمله وانت‌بار‌های میوه فروش، دست فروشان و مشاغل مزاحم در شهر مطرح و ۴۰ مصوبه در این موضوعات جمع‌بندی که طی جلسه‌ای بررسی و ۵ مصوبه مهم جهت اجرا در سطح کلان‌شهر‌های کشور به کمیسیون معاونین خدمات شهری کلان‌شهر‌های کشور ارجاع می‌شود.

رئیس کمیته میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل کلان‌شهر‌های ایران با بیان این‌که تلاش کردیم میزبانی خوبی برای میهمانان باشیم، ادامه داد: دومین نشست این کمیته چند ماه دیگر به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.