«آموزش هنر برای همه» در استان سمنان اجرا می‌شود

مدیرکل ارشاد اسلامی سمنان گفت: طرح «آموزش هنر برای همه» که آموزش رایگان هنر به علاقمندان است از طرح‌های اساسی دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

فرشید فلاح مدیرکل ارشاد اسلامی سمنان در نشست رابطان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان بیان اینکه طرح آموزش هنر برای همه که به متقاضیان هنری به صورت رایگان آموزش داده می‌شود از طرح‌های اساسی و ابتکاری دولت آیت الله رئیسی است، تاکید کرد: این طرح در ۳۴ رشته هنری برگزار شده است.

وی با بیان اینکه «آموزش هنر برای همه» در استان سمنان اجرا می‌شود، افزود: این اقدام در راستای ترویج فرهنگ و هنر به خصوص در بین جوانان مؤثر و مفید است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سال گذشته با اجرای طرح آموزش رایگان هنر برای همه اقدامات خوبی در زمینه توجه مردم به هنر داشته است که کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

فلاح با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ای مناسب برای پر کردن فاصله هنر و معنویت هستند اظهار داشت: این کانون‌ها می‌توانند با تربیت هنرمندان انقلابی، هنر و معنویت را به هم نزدیک کند چرا که اعتقاد داریم هنر تعالی بخش را که هنر واقعی است، در جامعه گسترش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.