دستگیری سارق سابقه دار و تحت تعقیب قضایی در میناب

با تلاش ماموران انتظامی پاسگاه حکمی میناب یک سارق سابقه دارکه چند سال تحت تعقیب مراجع قضائی بود در یک عملیات ضربتی و مقتدرانه شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: ماموران انتظامی پاسگاه حکمی شهرستان میناب در اجرای دستور مقام قضائی مبنی بر دستگیری متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و سرقت، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بوده، بلافاصله با تشکیل تیمی ضمن رصد تحرکات متهم، اقدامات ویژه‌ای را برای دستگیری او آغاز کردند.

او گفت: ماموران با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ قاسمی گفت: متهم در ابتدا در مقابل دستور پلیس و حکم قضایی مقاومت کرده و ضمن تمرد از دستور پلیس با سلاح سرد به مامورین حمله ور شد که در یک اقدام ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب، با بیان این که این اقدام پلیس رضایتمندی شهروندان ولایت را بدنبال داشت، استقرار نظم و امنیت در جامعه را از وظایف مهم و ذاتی پلیس دانسته و گفت: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: دستگیری سارق ، میناب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.