تایید صلاحیت ۲ آزمایشگاه شرکت مارپیچ باختر و شرکت محورسازان زاگرس کرمانشاه

همزمان با روز جهانی تایید "صلاحیت" ۲ آزمایشگاه شرکت مارپیچ باختر و شرکت محورسازان زاگرس استان کرمانشاه موفق به کسب گواهینامه بین المللی استاندارد ۱۷۰۲۵ شدند.

محمد محمدنژاد معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد کرمانشاه در مراسم افتتاح آزمایشگاه‌ها گفت : مرکز ملی تایید صلاحیت ایران به عنوان مرجع رسمی، وظیفه اعتبار بخشی و تایید صلاحیت نهاد‌های ارزیابی و انطباق را بر عهده دارد.

محمد محمدنژاد به برنامه مهم این نهاد برای ارتقاء آزمایشگاه‌های استانی به کسب گواهینامه بین المللی ۱۷۰۲۵ که اعتبار جهانی به تولیدات کشور در زمینه‌های مختلف می‌دهد، اشاره کرد و بیان داشت: امسال بنا است ۱۰۰ آزمایشگاه در سطح کشور به این سطح ارتقاء پیدا کنند.

وی حفظ و نگهداری اعتماد به زنجیره تامین، اطمینان پذیری به نوآوری و تکنولوژی‌های جدید، رفع موانع تجارت، ظهور مصرف کنندگان آگاه، حمایت از نیاز‌های حاکمیتی، استفاده از تکنولوژی از راه دور به منظور بهبود نتایج ممیزی و سازگاری با دنیای در حال تغییر را از جمله اهداف این نهاد برای ارتقاء آزمایشگاه‌های کشور به گواهینامه ۱۷۰۲۵ اعلام کرد.

محمدنژاد به شعار سال روز جهانی تایید "صلاحیت" اعتبار بخشی، حمایت از آینده تجارت جهانی اشاره کرد و گفت: در این راستا اداره کل استاندارد استان کرمانشاه طی نامه‌های متعدد به آزمایشگاه‌های استان در راستای کسب گواهینامه ۱۷۰۲۵ نسبت به اطلاع رسانی‌های لازم و فعالیت‌های ترویجی اقدام کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار