امکانات و خدمات شهری باید به صورت عادلانه در مناطق مختلف توزیع شود

مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری البرز گفت: استان البرز به دلیل برخورداری از تنوع جمعیتی و بافت شهری نیازمند اصلاح توزیع امکانات و خدمات در مناطق مختلف است.

حمید میرزائی گفت: توزیع عادلانه امکانات و خدمات و رفع مسائل و مشکلات شهر‌های استان بویژه در مناطق آسیب پذیر شهری و تعیین ۶۶ محله هدف در استان از اولویت های استانداری البرز است و با تلاش مضاعف در صدد بهسازی ساختار شهری با رویکرد عادلانه و بهبود سطح رفاه و آسایش مردم هستیم.

وی افزود: شهرداری‌های استان منطبق با این رویکرد،انجام اقداماتی نظیر: احداث پارک، سالن‌های ورزشی، فضای سبز و بوستان‌های اختصاصی، زمین چمن مصنوعی کوچک، اصلاح و بهسازی معابر و خیابان‌های شهر، ساماندهی مشاغل موضوع بند ۲۰ ماده ۵۵، انتظام بخشی به تجارت دستفروشی، بهسازی مبلمان شهری و ایجاد ساز و کار‌هایی برای توزیع عادلانه کالا و خدمات، بویژه در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهری اقدامات مناسبی را در دستور کار قرار داده اند که نتایج حاصله، منجر به ارتقاء سطح کیفی زندگی شهروندان خواهد شد.

میرزائی با تأکید بر رفع مشکلات مردم از شهرداران و متولیان مدیریت شهری خواست با همت انقلابی، روحیه جهادی و با اتکاء به طرح‌های دانش بنیان و اعتماد به بخش خصوصی، برای ارائه خدمات مناسب به البرز نشینان اهتمام  ویژه داشته باشند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.