فرزندان بی سرپرست در پویش نذر ورزشی گل کاشتند

پویش نذر ورزشی کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس با استقبال و مشارکت آحاد مردم بمناسبت روز جهانی محیط زیست برگزار شد.

محمدرضا جعفری رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس از اجرای پویش نذر ورزشی به مناسبت روز جهانی محیط زیست خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری همه‌ مسئولان و همه‌ی آحاد مردم عزیزمان بخواهیم که به مسئله‌ فضای سبز اهمیت بدهند و مانع بشوند از اینکه کشور و ملت و زندگی مردم، از این کمک الهی، از این نعمت بزرگ پروردگار محروم بشود.

او گفت: به مناسبت روز جهانی محیط زیست و به منظور ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز، اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان به همراه جمعی از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مراسم بذر و نهال کاری را برگزار کرد.

جعفری با بیان اینکه مراسم نهال و بذر کاری کودکان بی سرپرست و اعضای کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس در دو روز انجام گرفت، افزود: ابتدا با حضور کودکان در ارتفاعات بام شیراز بخشی از مسیر را و سپس در عرصه منابع طبیعی، ابتدای مسیر جاده قلات فرزندان عطر یاس اقدام به کاشت نهال و بذر کردند.

او گفت: امروز طبیعت میزبان کودکان بی سرپرستی بود که با دستان کوچکشان آمدند تا با کاشت نهال ها، دوستی و علاقه‌شان را به فضای سبز نشان دهند.

رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن قدردانی از خیرین که همیشه همراه و مددکار، این کودکان بودند گفت: آموزش مهارت‌های زندگی و نگاه تخصصی به مهارت‌های لازم برای زندگی و فرهنگ سازی به فرزندان بی سرپرست بخشی از آموزش‌هایی که به کودکان بی سرپرست انجام شد و تلاش کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش‌های همگانی فارس استفاده از تمام ظرفیت‌های خود برای حمایت و پرورش فرزندانی شایسته برای ایرانی مقتدر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار