مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی:

امسال پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی در برق پیش‌بینی‌شده است

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: برای بخش خانگی امسال پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی در مصرف برق پیش‌بینی‌شده است.

محمود محمودی صبح یکشنبه در آئین بازدید نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس از شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به اینکه برای بخش خانگی امسال پاداش ۲۰ برابری به ازای صرفه‌جویی پیش‌بینی‌شده است، گفت: در همه بخش‌ها وزارت نیرو، پاداش‌های خوبی برای مشترکانی که برق را بهینه مصرف کنند، تدارک دیده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: تمام تلاش همکاران صنعت برق در استان عبور از تابستان گرم بدون خاموشی است که این امر مستلزم مشارکت و تلاش همگانی است.

وی افزود: از مشترکان برق استان انتظار می‌رود با رعایت راهکارهای ساده نظیر استفاده از دور کند کولرهای آبی، خاموش کردن کولرهای گازی اضافی در مناطق گرم، تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی روی ۲۴ درجه، استفاده از سایبان بر روی بدنه کولرهای آبی یا کندانسور کولرهای گازی، استفاده نکردن هم‌زمان از وسایل برقی پرمصرف در ساعات اوج بار (ساعت ۱۴ تا ۲۱)، بهره‌گیری از روشنایی طبیعی روز، نصب لامپ‌های فوق کم‌مصرف ال ای دی، سرویس کولرها قبل از استفاده و…، مسئولان را برای تأمین برق مطمئن و پایدار همراهی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۳ خرداد ۱۴۰۲
همش دروغه باور نکنید پارسال هم همین حرف را زدند در عمل چیزی ندیدیم کسی را سراغ نداریم که پاداش صرفه جویی گرفته باشه