ورود هوش مصنوعی مولد به تمام محصولات شرکت متا

مارک زاکربرگ اعلام کرده است که می‌خواهد متا به عنوان یکی از پیشگامان حوزه هوش مصنوعی باشد.

زاکربرگ هفته گذشته در یک جلسه عمومی برخی از برنامه‌های متا را با جزئیات بیشتری تشریح کرد و به کارمندان توضیح داد که قصد دارد تا هوش مصنوعی را به تمام محصولات این شرکت وارد کند.
 
ویژگی‌های برنامه‌ریزی‌شده شامل عامل‌های هوش مصنوعی برای واتس‌اپ و مسنجر است، چیزی که زاکربرگ در گذشته درباره آن صحبت کرد. واتس‌اپ و مسنجر ممکن است اولین برنامه‌هایی باشند که این ویژگی را دریافت می‌کنند.

الساندرو پالوزی، محقق حوزه اپلیکیشن‌ها نسخه اولیه یک ربات چت هوش مصنوعی را در برنامه اینستاگرام رصد کرده است. اسکرین شات‌هایی که او به اشتراک گذاشته بود، نشان می‌دادند که این برنامه می‌تواند حداکثر ۳۰ «کاراکتر» مختلف برای انتخاب داشته باشد.
 
طبق این گزارش، عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی اینستاگرام ویرایش می‌شوند و به نظر می‌رسد این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های خود را از طریق پیام‌های متنی ویرایش کنند و سپس عکس‌ها را در استوری خود به اشتراک بگذارند. 
 
هنوز مشخص نیست که برخی از این ویژگی‌ها چه زمانی منتشر می‌شوند، اما به نظر می‌رسد زاکربرگ امیدوار است که آن‌ها را زود راه اندازی کند. این شرکت همچنین امیدوار است که کارمندان ایده‌هایی برای ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی مولد خود ارائه دهند.

منبع: آکسیوس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار