۷۱ مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در شهر زنجان رفع شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: پس از بارندگی سیل آسای اخیر در شهر زنجان، ۷۱ مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در این شهر رفع شد.

علیرضا جزء قاسمی با بیان اینکه پس از بارندگی سیل آسای اخیر ۷۱ مورد انسداد انشعاب و خطوط فاضلاب در شهر زنجان رفع شد گفت: از این تعداد ۴۸ مورد مربوط به گرفتگی انشعابات فاضلاب، ۲۱ مورد گرفتگی خطوط شبکه و خطوط اصلی و ۲ مورد نیز مفقودی دریچه فاضلاب بود.

وی اظهار داشت: بیشترین تعداد انسدادها در شهر زنجان به ترتیب در مناطق کوی فرهنگ، الهیه و اعتمادیه رخ داد.

جزء قاسمی خاطرنشان کرد: شهرک اسلام آباد، آزادگان، بلوار غدیر، دانشسرا، سعدیه، شهرک کارمندان، وحیدیه، میدان ۱۵ خرداد، میدان ارتش، شهرک غرب، اراضی پایین کوه و سرجنگلداری نیز شاهد وقوع انسداد در تاسیسات فاضلاب بوده است.

وی یادآور شد: طراحی شبکه فاضلاب شهری بر اساس حجم فاضلاب خانگی است و دفع آب های سطحی در آن پیش بینی نمی شود، با این حال در بارندگی اخیر حجم زیادی از سیلاب از طریق شبکه فاضلاب به بیرون بافت مسکونی شهر منتقل شد.

این مسوول با تاکید بر ارائه خدمات شبانه روزی شرکت آب و فاضلاب به شهروندان، تصریح کرد: مشترکان می توانند در صورت وقوع هرگونه حادثه ای در حوزه آب و فاضلاب با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کرده و گزارش های خود را ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.