برگزاری رویداد نما در کرمانشاه

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری رویداد نما (نوآوری مشارکت‌های اجتماعی) در کرمانشاه خبر داد.

حسین آذرکمند معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : در رویداد نما جوانان ۱۸ تا ۲۵ ساله‌ای که دغدغه حل یک مسئله اجتماعی را دارند، شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این جوانان درقالب گروه‌های سه تا پنج نفره می‌توانند ایده خلاقانه خود را در باره حل یکی از مسائل اجتماعی همچون مشکلات سالمندان، معلولین، کودکان کار، آلودگی هوا، ازدواج و طلاق در رویداد نما ارائه دهند.

معاون جوانان استان اضافه کرد: تیم‌هایی که دارای ایده‌های خلاقانه درباره حل یکی از مسائل اجتماعی هستند می‌توانند تا ۱۵ تیر ماه در سایت namaevent.com ثبت نام و ایده خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ثبت نام تیم‌ها، کار غربالگری ایده‌های ثبت نام شده در وزارت ورزش و جوانان انجام خواهد گرفت و بدنبال آن اسامی پذیرفته شدگان اعلام می‌شود.

آذرکمند تصریح کرد: رویداد نما در ابتدا به شکل منطقه‌ای برگزار می‌شود که در کشور پنج منطقه برای این مرحله در نظر گرفته شده که کرمانشاه مرکزیت منطقه سه با حضور استان‌های کرمانشاه، ایلام، همدان، خوزستان و کردستان را خواهد داشت. 

وی زمان برگزاری رویداد منطقه‌ای نما در کرمانشاه را مهر ماه اعلام کرد و گفت: در این رویداد، تیم‌هایی که ایده‌های آن‌ها پذیرفته شده در یک کارگاه سه روزه حضور پیدا خواهند کرد.

معاون جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: در این کارگاه سه روزه به تیم‌ها آموزش داده می‌شود که چگونه ایده‌های خود را پرورش دهند و قابلیت اجرایی شدن به آن ببخشند.

وی یادآورشد: در نهایت از بین ایده‌های حاضر در این رویداد، آن‌هایی که قابلیت اجرایی شدن داشته باشند به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند.

آذرکمند با بیان اینکه از ایده‌های برتر نهایی حمایت‌هایی خواهد شد، گفت: جذب سرمایه گذار برای توسعه ایده، پرداخت تسهیلات کم بهره برای توسعه ایده، مشاوره و منتورینگ تخصصی رایگان به مدت شش ماه و معرفی به شبکه سرمایه گذاری و شتابدهی زیست بوم دانش بنیان حمایت‌هایی است که از ایده‌های نهایی خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.