ضرورت رفع موانع تولیدکنندگان برای رشد تولید و مهار تورم در کشور

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: رفع مشکلات تولیدکنندگان به تسریع در روند رشد تولید و مهار تورم کمک خواهد کرد.

محمدکاظم منزوی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مشکلات واحد‌های صنعتی در حوزه تمدید قرارداد واگذاری زمین، مشکلات زیست‌محیطی و تعیین‌تکلیف تسهیلات از مهم‌ترین خواسته‌های تولیدکنندگان استان است.

وی افزود: برای رفع مشکلات واحد‌های تولیدی چهارمحال و بختیاری گروه‌های تخصصی کارشناسی راهکار‌های قانونی، کاربردی و عملیاتی را پیشنهاد می‌دهند.


بیشتر بخوانید


منزوی اضافه کرد: در این راستا تقویت توان کارگروه‌های کارشناسی به‌منظور تقویت نتیجه مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دستورکار قرار دارد.

وی تقویت زیرساخت‌های لازم برای افزایش تولید را نیازمند حمایت جدی از بخش خصوصی دانست و یادآور شد: در این راستا مسئولان دولت سیزدهم در سطح ملی و استانی اهتمام ویژه دارند.

فضل‌الله رحمتی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تقویت خروجی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به این نتیجه رسیدیم که کارگروه‌های کارشناسی ذیل ستاد باید تقویت شود، درخواست کردیم که تیم‌های کارشناسی عضو ستاد به ما بپیوندند.

وی افزود: در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات کارخانجاتی مانند کارخانه رشته آشی، آرد، آب معدنی و چند طرح گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

رحمتی اضافه کرد: باتوجه به اینکه مشکلات متقاضیان قبل از طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جلسات کارشناسی با دقت بررسی شده بود، این مسئله کمک بزرگی به تسهیل در مصوبات داشت.

گفتنی است؛ اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری مشکلات ۱۰ طرح تولیدی مانند کارخانه رشته آشی، آرد، آب معدنی و تعدادی از طرح‌های گردشگری استان را بررسی و راهکار‌های قانونی برای رفع این مشکلات را ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار