ضرورت رعایت استاندارد‌های لازم برای نصب تجهیزات در پارک‌ها

معاون دادستان شهرکرد گفت: تجهیزات نصب‌شده در پارک‌ها باید استاندارد‌های لازم را داشته باشند تا از وارد شدن آسیب به شهروندان به ویژه کودکان پیشگیری شود.

آقای کریمی در پیگیری حقوق عامه اظهار داشت: در صورت احراز ترک فعل مدیران در خصوص استانداردسازی تجهیزات نصب‌شده در پارک‌ها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در صورت احراز ترک فعل مدیران در این خصوص، برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

مهدی پژوهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: با عنایت به اهمیت استانداردسازی تجهیزات تفریحی و زمین‌های بازی و با توجه به گزارش کارشناسان این اداره کل به مراجع قضایی استان مبنی بر عدم اقدام موثر نسبت به ایمن‌سازی تجهیزات موجود از سوی شهرداری‌ها و طی بازدید‌های صورت پذیرفته از پارک‌ها، پیگیری‌های مستمر این اداره کل منجر به صدور اخطار کتبی دبیر شورای حفظ حقوق بیت‌المال (حقوق عامه) به شهرداران استان شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: با توجه به اهمیت نظارت بر استاندارد وسایل بازی پارک‌ها و تجهیزات مورد استفاده در آن‌ها و لزوم پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار برای کودکان و شهروندان، این اداره کل بازرسی از وسایل بازی پارک‌ها و تجهیزات موجود در آن‌ها را در دستور کار قرار دارد و با جدیت تمام این موضوع را دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار