قهرمان کشتی آسیا: قهرمانی جهان و المپیک هدف هر ورزشکاری است/ در آسیا مزد زحماتم را گرفتم

محمد معراج مهمدی گفت: در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا مزد زحمات شبانه روزی خود را با کسب مدال طلا گرفتم.

محمدمعراج مهمدی دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا، گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در سطح خیلی بالایی و با حضور کشتی گیران کشور‌های مختلف در قرقیزستان برگزار شد که در پایان به لطف خدا توانستیم پس از چهار سال عنوان قهرمانی را بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها پس از استراحت در دور اول، در دور دوم توانستم با نتیجه ۹ بر یک کشتی گیر قزاقستانی را شکست بدهم و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر یک بر کشتی گیری از ازبکستان غلبه کردم و به فینال راه پیدا کردم که خدا را شاکرم توانستم در دیدار نهایی با نتیجه ۴ بر ۳ کشتی گیری از کشور میزبان را شکست دادم و به مدال طلا رسیدم.

مهمدی در ادامه با بیان اینکه در ایذه و زیر نظر ملک محمد بویری و پویا بویری تمرین می‌کند، افزود: من در یک خانواده ورزشی زندگی می‌کنم که برادرم نیز کشتی گیر است همچنین سه پسر عموی من نیز عضو تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی هستند و از این بابت انگیزه من را دو چندان کرده است.

قهرمان وزن ۵۱ کیلوگرم قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی هر کشتی گیری کسب عنوان قهرمانی جهان و المپیک در رده بزرگسالان است که امیدوارم این هدف نیز تحقق پیدا کند.

مهمدی به برگزاری اردو‌های تیم ملی اشاره کرد و گفت: پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ۳ اردو را پشت سر گذاشتیم که این اردو‌ها روی سطح کیفی ما کشتی گیران خیلی موثر بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم مزد زحمات شبانه روزی خودم را با کسب مدال طلا گرفتم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار